کد خبر: ۷۲۵۱۸۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

انتقاد شدید نماینده مجلس از احتمال بازگشت سامسونگ و ال جی به ایران

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: روزی که ما نیازمند بودیم سامسونگ و ال‌جی ایران را رها کردند و رفتند و اگر قرار باشد به جای پول‌های بلوکه شده ایران در کره‌جنوبی و با فضایی که آمریکایی‌ها باز کرده‌اند محصولات کره‌ای وارد کشورمان شود پذیرفتنی نیست.
انتقاد شدید نماینده مجلس از احتمال بازگشت سامسونگ و ال جی به ایران
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس امروز (یکشنبه 14 شهریور) در جلسه علنی مجلس و در تذکر شفاهی اظهار داشت: شنیده‌ام شرکت سامسونگ و ال‌جی با شرایط عجیب و غریب قصد بازگشت به ایران را دارند.

وی افزود: روزی که ما نیازمند بودیم سامسونگ و ال‌جی ایران را رها کردند و رفتند و اگر قرار باشد به جای پول‌های بلوکه شده ایران در کره‌جنوبی و با فضایی که آمریکایی‌ها باز کرده‌اند محصولات کره‌ای وارد کشورمان شود پذیرفتنی نیست.

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد:‌ 500 کارخانه تولید لوازم خانگی در کشور وجود دارد که 19 میلیون لوازم خانگی تولید می‌کنند؛ امروز که راه افتاده‌ایم چرا برخی شرکت‌های خارجی قصد حضور مجدد در ایران را دارند.

سلیمی گفت: دولت که دقت ویژه‌ای دراین زمینه دارد باید توجه کند و بداند که شرکت‌هایی نظیر سامسونگ و ال‌جی که به ایران خیانت کرده‌اند نبایستی به این راحتی اجازه بازگشت به کشورمان بدهیم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر اظهار داشت: قطعا این دقت وجود دارد مخصوصا این که در حوزه صنعت لوازم خانگی از جهت کمیت و کیفیت کشورمان گام بزرگی را برداشته است و هیچ وقت دولت و مجلس اجازه تضعیف تولید داخلی را با توجه به کیفیت بالایی که تولیدات ایرانی دارند را نخواهد داد و اجازه اشکال در تولیدات ایرانی را نخواهیم داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
0
1
حس مي كنم بعضي وقت ها سكوت ما چقدر به نفع اطرافيان خواهد بود، ترجيح مي دهم حرف نزنم. ايكاش اين حس را خيلي ها داشته باشند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
1
3
خب اونا رفتند بازار افتاده دست تولید کننده داخلی قیمت تولید کننده داخلی از خارجی بیشتره کیفیت هم که خودتون میبین نیازی به توصیف نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
1
3
از دیرباز مردم به دنبال خرید کالاهای باکیفیت بوده اند و فرقی نمی کند این کالای باکیفیت ایرانی باشد یا خارجی. دو برند باکیفیت کره ای و محبوب در سطح بین المللی تحت نام ال جی و سامسونگ همواره طرفداران خود در ایران و سطح جهان را دارا هستند و نمی توان بین این دو برند بین المللی و برندهای مشابه و برتر دیگر بین المللی و خریداران آنها فاصله و جدایی انداخت! واردات کالاهای باکیفیت خارجی را سیاسی نکنیم. استفاده از تکنولوژی پیشرفته و برتر کار سیاسی بردار نیست!
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
1
2
اشتباه نکن تو هنوز هم راه نیفتاده ایی چون اگر راه می افتادی میدانستی که وقتی کشوری تحریم بین المللی میشه دیگه هیچ شرکتی نمیتونه با آن کشور مراوده ایی داشته باشه و این تقصیر سامسونگ و الجی و ... نیست از ماست که برماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
1
3
کجا راه افتادی؟
اگه راست میگی و کیفیت دارند محصولات صادرشون کن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
1
3
مافیای لوازم خانگی داخلی فعال شده مثل مافیای خود رو
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین