کد خبر: ۷۲۵۲۶۴
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶

«دقیقی» مدیر تیم فوتبال پیکان شد

مهاجم سابق تیم فوتبال پیکان به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر تیم فوتبال این باشگاه انتخاب و معرفی شد.
«دقیقی» مدیر تیم فوتبال پیکان شد
آفتاب‌‌نیوز :

بنابر اعلام باشگاه پیکان؛ سعید دقیقی ملی‌پوش و بازیکن سابق باشگاه پیکان که سابقه فعالیت در فدراسیون فوتبال به عنوان مشاور رئیس سابق این فدراسیون و مسئول پروژه های عمرانی همچنین عضویت در شورای اسلامی شهر قزوین را نیز داشته به عنوان مشاور اجرایی مدیرعامل و مدیر تیم فوتبال باشگاه پیکان انتخاب و معرفی شد.

اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان در نشست معارفه دقیقی با اشاره به سوابق وی گفت: خوشحالم که مجموعه باشگاه پیکان از وجود یکی از ملی‌پوشان سابق و تحصیلکرده خودش که تجارب اجرایی ارزشمندی در حوزه های مختلف داشته در این فصل استفاده می‌کند و امیدوارم بتوانیم در کنار هم گام مهمی در راستای تحقق اهداف این باشگاه بداریم. او یکی از سرمایه های ارزشمند فوتبال ایران است که پس از دوران بازی با تکمیل تحصیلات، حضور در سمت‌های مختلف اجرایی را تجربه کرده و می‌تواند با استفاده از تجارب خودش به باشگاه پیکان در حوزه‌های مختلف کمک کند.

دقیقی نیز با قدردانی از اعتماد مجموعه باشگاه پیکان و مدیرعامل باشگاه، اظهار داشت: باعث افتخار است که پس از دوران بازیگری دوباره فرصت حضور و فعالیت در این باشگاه را پیدا کردم و اعتقاد دارم با رویکرد حرفه‌ای و نگاه تخصص محوری که در سطح مدیریت پیکان شکل گرفته می‌توان الگوی متفاوتی را در این فصل ارائه داد. امیدوارم فصل خوبی را در این مجموعه با تعامل و همکاری همه جانبه در کنار هم تجربه کنیم.

پیش از این علی اصغر مدیر روستا مدیر تیم فوتبال پیکان بود.

«دقیقی» مدیر تیم فوتبال پیکان شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین