کد خبر: ۷۲۵۴۲۷
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
تبلیغات

کسب درآمد از اجاره خودرو در تهران

اجاره خودرو در تهران یکی از شیوه‌‎های کسب درآمد برای صاحبان خودرو می‌‎باشد. در واقع افرادی که از خودروهای متعددی برخوردار هستند و یا از خودروی شخصی خود استفاده چندانی نمی‌‎کنند می‌توانند با اجاره آن به افراد متقاضی از این راه کسب درآمد نموده و به سودآوری دست یابند.
کسب درآمد از اجاره خودرو در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

اما اجاره خودرو در تهران و استفاده از خدمات متنوع این سیستم‎‌ها نیازمند آشنایی بیشتر با این روش کسب درآمد و مزایایی که برای افراد مختلف به همراه دارد می‎‌باشد.

اجاره خودرو یک صنعت قدیمی بوده که سال‎‌ها پیش توسط جوساندرز ابداع شد. این شخص با اجاره خودروی فورد خود به تاجران و یا بازرگانان و توریست‌‎ها، توانست به درآمدزایی برسد. ساندرس براساس مسافت طی شده و اعدادی که کیلومتر شمار نشان می‌داد مبالغی را از آن‌‎ها دریافت می‎‌نمود. پس از مدتی وی به درآمدزا بودن این شیوه پی برد و تصمیم به راه اندازی شرکت‌‎های اجاره دهنده خود نمود. بعد از ساندرس رقبای وی با علم بر سودآور بودن این صنعت در این مسیر گام برداشتند و موجب گسترش شرکت‌‎های اجاره دهنده‌‎ی خودرو شدند. با آغاز جنگ جهانی و نیاز مبرم به وجود خودرو در ایستگاه‌‎های راه آهن این ایستگاه‌‎ها با این شرکت‌‎ها قرارداد بستند و خودروهای آن‌‎ها را اجاره نمودند. به این ترتیب آوازه این صنعت در جهان پیچیده شد و افراد متعددی در شهرهای مختلف اقدام به راه اندازی شرکت‌‎های اجاره دهنده خودرو نمودند.

کرایه خودرو در تهران

با گذشت زمان و فراگیری این صنعت کم کم شاهد رواج اجاره خودرو در تهران و دیگر شهرهای ایران بودیم. به طوری که امروزه بعضی از افراد برای سفرهای خود به نقاط مختلف ایران از سیستم کرایه خودرو استفاده می‌کنند. اما با وجود مزایای فراوان این صنعت و کاربردهای مختلفی که افراد می‌توانند از آن داشته باشند متأسفانه به علت اطلاع رسانی‎‌های محدود معمولاً برای موارد خاصی چون ماشین عروس، مسافرت از اجاره خودروها استفاده می‌کنند. در حالی که با استفاده از سیستم کرایه خودرو حتی می‌توان کارهای روزانه خود، ایجاد تنوع، تجربه سوار شدن در خودروهای لوکس و... نیز استفاده نمود.

سیستم نوین کرایه خودرو

با ورود مشاغل گوناگون به اینترنت و راه اندازی وبسایت‌‎های شغلی مختلف در این فضا شرکت‎‌های اجاره خودرو در تهران نیز از این فرصت در جهت گسترش فضای کاری خود و ارتباط با تعداد بیشتری مشتری اقدام به راه اندازی وبسایت خود نمودند به طوری که در نتیجه‎‌ی راه اندازی این وبسایت‌‎ها افراد از طریق ثبت نام در سیستم و ارائه مدارک مورد نیاز می‌توانند به ثبت خودروی خود برای اجاره و کسب درآمد و یا دریافت خودروهای اجاره‌ای اقدام نمایند. بنابراین از طریق این سیستم‌‎های کرایه خودرو افراد به راحتی می‌توانند خودروی خود را اجاره دهند و یا این که با بررسی مدل‌‎های مختلف ماشین خودروی مورد نظر خود را کرایه نمایند.

آیا می‌توان به اجاره گیرندگان اعتماد کرد؟

به طور کلی یکی از نگرانی‌‎هایی که از بابت اجاره خودرو در تهران مطرح می‌شود در خصوص اعتماد به گیرندگان و یا در نظر گرفتن احتمال دزدیده شدن و یا خسارت آمدن به خودرو می‌‎باشد. در خصوص این موضوع باید عرض کنیم سیستم‌‎های اجاره دهنده خودرو براساس ضوابط و قوانین مشخصی دایر می‌شوند و سیستم یا شرکت‌‎ها برای خود قوانین سفت و سختی نظیر دریافت سفته از اجاره گیرنده و بررسی و دریافت مدارک مشخصی از او را در هنگام اجاره به اشخاص در نظر می‌گیرد. از طرف دیگر معمولاً خودروهای اجاره‎‌ای از بیمه‌‎ی مشخصی برخوردار هستند که فرد اجاره گیرنده‌‎ می‌‎بایست بهای مشخصی را برای پذیرش این بیمه بپردازد تا در صورت رخ دادن تصادف و یا خسارت احتمالی به ماشین، بیمه هزینه‌‎ی خسارت را تأمین نماید. بنابراین دو طرف معامله می‌توانند قبل از بستن قرار داد درباره بیمه با یکدیگر به توافق برسند.

کسب درآمد از اجاره خودرو در تهران

نکته‌‎ی دیگری که معمولاً برای افراد تردیدهایی را ایجاد می‌کند این است که آیا امکان دارد اشخاص خودرو را در وقت مقرر شده باز نگردانند؟ و در این صورت چه اتفاقی می‌‎افتد؟ در پاسخ باید عرض کنیم که بله این اتفاق ممکن است رخ دهد چرا که عوامل متعددی گاه دست به دست هم می‌دهند تا اجاره گیرنده علی‌رغم هشدارهایی که به او داده شده نتواند خودرو را در وقت مقرر شده به فرد اجاره دهنده تحویل دهد. برای این که صاحب خودرو در چنین مواقعی متحمل ضرر مالی نگردد قوانینی در سیستم اجاره خودرو در تهران وجود دارد که به اجاره دهنده این حق را می‌دهد که براساس اضافه شدن مسافت طی شده یا اضافه شدن زمان نگهداری ماشین مبلغ اضافه‌‎تری را از آن شخص دریافت نماید.

مزایای کرایه‎‌ی ماشین برای اجاره دهندگان

اجاره ماشین برای صاحبان خودرو می‌تواند مزایایی را به همراه داشته باشد. از جمله این مزایا می‌توانیم به کسب درآمد مطلوب از این طریق اشاره نماییم. مسلماً خاک خوردن خودور در پارکینگ و یا در اختیار داشتن خودروهای متعددی که تنها چند بار در سال از آن‌‎ها استفاده می‌کنیم و یا برخورداری از خودرویی که تمایل چندانی به استفاده از آن نداریم تنها سبب فرسودگی آن خودرو در گذر زمان و ایجاد یک ضرر مالی خواهد شد. به همین خاطر سیستم اجاره خودرو در تهران یک فرصت تازه برای این افراد بوده تا بتوانند از دارایی‌‎های بلا استفاده‌‎ی خود به کسب درآمد برسند و ضررهای مالی فراوانی که در طی خاموش ماندن طولانی مدت خودرو ایجاد می‌شود جلوگیری به عمل آورند.

مزایای کرایه‌‎ی ماشین برای اجاره گیرندگان

مزایای اجاره ماشین در تهران برای اجاره دهندگان تنها در کسب درآمد و جلوگیری از ضررهای مالی خلاصه شده و بیشتر به این حوزه‌‎ها مربوط می‌شود. این در حالیست که کرایه‌‎ی خودرو برای اجاره گیرندگان می‌تواند مزایای متعددی در جنبه‌‎های مختلف به همراه داشته باشد.

کسب درآمد از اجاره خودرو در تهران

تجربه رانندگی خودروهای لوکس؛ متأسفانه هنوز عده‌‎ای بر این باورند که برای کسب تجربه‌‎ی رانندگی با خودروهای لوکس تنها می‌‎بایست آن‌‎ها را خریداری نمود این در حالیست که با استفاده از اجاره خودرو در تهران به راحتی می‌توان خودروی مورد علاقه‌‎ی خود را با صرف مبلغی بسیار پایین‎‌تر از قیمت اصلی خودرو سوار شد و تجربه رانندگی با آن را کسب نمود.

آماده بودن برای سفرهای بدون برنامه ریزی؛ گاهی اوقات در زندگی با پیشنهاداتی چون سفرهای بدون برنامه ریزی یا یک دفعه‌‎ای روبرو می‌شویم که می‌توانند تجربیات لذت بخشی را برایمان به ارمغان آورند اما به دلیل عدم آماده بودن شرایط ماشین و عدم برخورداری از برگه معاینه فنی، ممکن است از پذیرش آن سر باز زنیم. سیستم‌‎های اجاره خودرو در تهران با در اختیار قرار دادن خودروهای آماده و دارای بیمه می‌توانند در چنین مواقعی مؤثر واقع شوند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که در چنین مواقعی به جای عدم پذیرش سفر و یا لغو نمودن آن از کرایه خودرو به صورت اینترنتی اقدام نمایید و به راحتی به بقیه‌‎ی امور خود رسیدگی کنید.

قیمت کرایه خودرو

اجاره خودرو در تهران با قیمت‌‎های متفاوتی صورت می‎‌پذیرد که عوامل متعددی چون مدل خودرو، مسافت طی شده، بیمه و... بر این تفاوت قیمت تأثیرگذار بوده و آن را تعیین می‌کند و این شما هستید که بر اساس تحقیقات خود و بررسی‌‎های انجام شده مناسب‌‎ترین سیستم و با کیفیت‌‎ترین خدمات را که دارای قیمت‌‎های مناسب‌‎تری است می‎‌بایست انتخاب نمایید.جهت اجاره‌‎ی راحت‌‎تر خودروهای خود و یا پیدا کردن ماشین‎‌های دلخواه خود می‌توانید به سایت سپریس که در واقع پلی میان اجاره دهندگان و گیرندگان محسوب می‌شود مراجعه نمایید. این سایت در تلاش است تا بستری امن جهت انجام معاملات کرایه خودرو را فراهم آورد و افراد در سایه‎‌ی این بستر امن با خیالی آسوده اقدام به بستن قرارداد و فعالیت در این حوزه نمایند. برای برقراری ارتباط با سپریس می‌توانید به آدرس sepris.com مراجعه نمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین