کد خبر: ۷۲۵۴۳۴
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
تبلیغات

جدیدترین گوشی‌های آیفون به صورت اقساطی در بازرگانی سیب

اپل هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی آیفون‌های جدید تعیین نکرده است، اما با توجه به روندی که اپل در سال‌های گذشته آن را تکرار کرده است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در سومین هفته از ماه سپتامبر، احتمالا این رویداد بسیار مهم برگزار خواهد شد.
جدیدترین گوشی‌های آیفون به صورت اقساطی در بازرگانی سیب
آفتاب‌‌نیوز :

کم کم به معرفی رسمی آیفون ۱۳ نزدیک می‌شویم و انتظار داریم که در آینده نزدیک، اطلاعات بیشتر و البته نزدیک واقعیتی از این گوشی‌ها منتشر شده و بتوانیم انتظار خود را مرور کنیم. آیفون ۱۳، همانند گذشته در مدل‌های مختلفی روانه بازار خواهد شد، اما گویا کارشناسان انتظار دارند و این‌بار مدل‌های بیشتری مانند یک مدل ۱ ترابایتی همراه با مدل‌های مشابه سال گذشته هم در کار باشد؛ بنابراین نمی‌توان دقیق در مورد این موضوع صحبت کرد، اما گویا اپل چنین هدفی را از قبل هم در خود داشته است. یقینا، همراه با عرضه جهانی، شما هم می‌توانید آیفون ۱۳ قسطی را از طریق بازرگانی سیب خریداری کنید.

انتظاراتی که از آیفون ۱۳ داریم

یقینا خبر خوبی است که تنها چند هفته با رونمایی رسمی از آیفون ۱۳ فاصله داریم. اپل هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی آیفون‌های جدید تعیین نکرده است، اما با توجه به روندی که اپل در سال‌های گذشته آن را تکرار کرده است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در سومین هفته از ماه سپتامبر، احتمالا این رویداد بسیار مهم برگزار خواهد شد. اطلاعات بیشتری به‌صورت شایعه درباره آیفون ۱۳ منتشر می‌شوند و کاربران و طرفداران نیز با ذوق بیشتری آن را دنبال کرده و انتظار دارند که هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک‌تر باشند.

تا پیش از اینکه به معرفی رسمی این گوشی‌ها نزدیک شویم، شما می‌توانید خرید قسطی آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو مکس را در کنار مدل‌های دیگر از بازرگانی سیب انجام داده و حتی با توجه به اینکه احتمالا، قیمت آیفون‌های سال گذشته به‌دلیل انتشار نسخه‌های جدید کاهش پیدا خواهد کرد، می‌توانید شرایط ایده‌آلی را در این راستا تجربه کنید. به هر حال، آیفون ۱۳ قسطی هم در اختیار شما خواهد گرفت و می‌توانید جدیدترین آیفون‌های جهان را همزمان با عرضه جهانی و ورود به داخل کشور داشته باشید. آیفون جدید کاملا از ظاهر جدیدی برخوردار شده و ویژگی‌های برتر و جذابی هم در اختیار شما خواهد گذاشت.

جدیدترین گوشی‌های آیفون به صورت اقساطی در بازرگانی سیب

ویژگی‌های اصلی آیفون ۱۳

با توجه به اطلاعاتی که به‌صورت شایعه در مورد این گوشی مطرح شده است، آیفون ۱۳ قرار است که همراه با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی برای دو مدل Pro این سری عرضه شود. به لطف افزایش عمر باتری این گوشی‌ها و ارتقا چشمگیر دوربین‌های آن، می‌توانید از حالت ویدیویی عمودی آن بهره برده و از عکاسی جالب هم برخوردار شوید. آیفون ۱۳ از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای هم به‌صورت احتمالی استفاده خواهد کرد، البته ممکن است که این موضوع تا سال آینده هم به طور بینجامد. به هر حال، با قوت گرفتن این شایعه، طرفداران به‌شدت هیجان‌زده هستند.

به گفته تحلیل‌گر اپل، مینگ چی کو، آیفون ۱۳ همراه با یک نسخه جدید همراه با پردازنده کوالکام X ۶۰ هم ارائه خواهد شد و احتمال همکاری اپل با گلوبال استار وجود دارد. همین موضوع احتمال همراه شده ارتباط ماهواره‌ای با آیفون‌های جدید را هم قوت می‌بخشد. این ویژگی به کاربران امکان خواهد داد که بدون نیاز به استفاده از اینترنت دیتای گوشی، با دوستان خود تماس برقرار کرده و حتی پیام‌های خود را نیز ارسال کنند. این قابلیت بسیار مهم بوده و حتی ممکن است که منجر به نجات جان افرادی شود که در محدوده خارج از آنتن‌های تلفن همراه سنتی قرار دارند و در طول این سال‌ها، همیشه به‌عنوان یک چالش بزرگ مطرح بوده است.

خرید اقساطی دیگر محصولات اپل از بازرگانی سیب

با جست و جوی نام بازرگانی سیب در موتور‌های جست و جو می‌توانید به معتبرترین مرجع خرید محصولات اپل دسترسی پیدا کنید و بدون هیچ نگرانی هر محصولی که مدنظر داشته باشید را خریداری کنید، از ایرپاد تا اپل واچ و انواع مک بوک‌های روز دنیا در بازرگانی سیب برای خرید اقساطی موجود هستند که تنها با چک صیاد به فروش می‌رسند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین