کد خبر: ۷۲۵۷۱۷
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۷
تا پیش از تکمیل فرآیند واکسیناسیون

تعویق بازگشایی حضوری دانشگاهها

وزیر علوم، تحقیقات وفناوری با بیان اینکه ترم آتی بازگشایی حضوری نخواهیم داشت، گفت: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تا تکمیل فرآیند واکسیناسیون به صورت غیرحضوری خواهد بود البته حضور برخی گروه های مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد که پروپزال ها و طرح های پژوهشی یا پایان نامه ارشد آن ها به تصویب گروه رسیده است، مانعی ندارد.
تعویق بازگشایی حضوری دانشگاهها
آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی زلفی گل پس از پایان نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: نشست مربوط به بازگشایی مدارس و دانشگاه های سراسر کشور بود، در این حوزه ما تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه بازگشایی حضوری برای تمامی گروه ها و مقاطع تحصیلی نخواهیم داشت، افزود: بازگشایی حضوری فقط مربوط به برخی گروه های مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد که پروپزال ها و طرح های پژوهشی یا پایان نامه ارشد آن ها به تصویب گروه رسیده است می توانند برای حضور در کارگاه ها، آزمایشگاه ها و میادین تحقیقاتی و کشاورزی حضور یابند.

وی تصریح کرد: بنابراین برای سایر دانشجویان ترم آتی تا پیش از تکمیل واکسیناسیون امکان آموزش حضوری وجود ندارد و آموزش به صورت مجازی پیگیری خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین