کد خبر: ۷۲۵۷۷۴
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
تبلیغات

همه چیز درباره کابینت‌های گلاس از قیمت تا مزایا و معایب آن

از آنجا که ورق‌های کابینت‌های گلاس از ام دی اف مقاوم ساخته می‌شوند، طول عمر کابینت‌های با این ورق بسیار بالا بوده و در برابر آب یا گرما مقاومت زیادی دارند.
همه چیز درباره کابینت‌های گلاس از قیمت تا مزایا و معایب آن
آفتاب‌‌نیوز :

اگر برای آشپزخانه مدرن خود کابینت هایگلاس را انتخاب کرده‌اید، لازم است درباره این نوع چوب مطالعات دقیقی داشته باشید تا از انتخاب خود پشیمان نشوید. زمانی که تصمیم به اجرای یک کابینت مدرن می‌گیرید، چند موضوع مهم مطرح خواهد بود که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به انتخاب چوب و مدل ساخت کابینت اشاره کرد. این دو مسئله ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند، به همین جهت اگر علاقمند به کابینت هایگلاس باشید، لازم است درباره مدل انتخابی خود و مزایا و معایت کابینت‌های گلاس به خوبی اطلاعات کسب کنید. در ادامه همه چیز در رابطه با این مدل از کابینت بیان خواهد شد.

قبل از مطالعه ادامه مطلب لازم است با آشپزخانه مدرن و ویژگی‌های آن آشنا شوید. پس مطلب آشپزخانه مدرن را از دست ندهید.

کابینت هایگلاس چقدر طرفدار دارد؟

همه چیز درباره کابینت‌های گلاس از قیمت تا مزایا و معایب آن

مسلماً میزان طرفداران کابینت‌ها نشان دهنده خوب یا بد بودن آن سبک و مدل چوب نخواهد بود، اما تأثیر بسزایی در نحوه انتخاب شما خواهد داشت. کابینت هایگلاس در واقع چوب MDF است که با روکش براق و با کیفیت هایگلاس پوشانده شده تا جلوه‌ای جذاب و براق داشته باشد. کابیینت‌های مدرن با ورق هایگلاس برای منازل با دکوراسیون مدرن بسیار مناسب بوده و می‌تواند ظاهری شیک و جذاب به فضای آشپزخانه ببخشد. طرفداران این ورق‌ها دلایل مختلفی را برای انتخاب خود ذکر می‌کنند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

از آنجا که ورق‌های کابینت‌های گلاس از ام دی اف مقاوم ساخته می‌شوند، طول عمر کابینت‌های با این ورق بسیار بالا بوده و در برابر آب یا گرما مقاومت زیادی دارند.

کابینت MDF‌های گلاس هم از تنوع رنگی و طرح بالایی برخوردار است که آن را برای افراد با سلیقه‌های مختلف بسیار مناسب جلوه می‌دهد.

قیمت کابینت هایگلاس به نسبت کابینت‌های ممبران بسیار پایین‌تر است؛ اما به همان اندازه خاص و به روز محسوب می‌شود.

روکش هایگلاس براق بوده و جذابیت بصری زیادی برخوردار است که موجب جذب نگاه مهمانان نیز خواهد شد؛ بنابراین بدیهی است که در منازل زیادی کابینت هایگلاس را خواهید دید که در سبک‌های مختلفی ساخته و اجرا می‌شوند. به عبارت دیگر موارد فوق مزایای کابینت ام دی اف هایگلاس محسوب شده و دلایل بسیار خوبی برای انتخاب این مدل می‌باشند. فرقی ندارد که آشپزخانه چه شکل و اندازه‌ای دارد، براقیت و جذابیت هایگلاس موجب بزرگ و زیبا نشان داده شدن آشپزخانه خواهد شد.

با کابینت هایگلاس و مزایا و معایب‌های گلاس بیشتر آشنا شوید.

درباره معایب کابینت‌های گلاس چه می‌دانید؟

از آنجا که انتخاب مدل و سبک کابینت به صورت اصولی و دقیق برای رضایت بخشی نتیجه نهایی بسیار حائز اهمیت است، می‌بایست بدانید که کابینت هایگلاس معایبی هم دارد. قاعدتاً اگر اشخاص بتوانند با معایب این نوع از کابینت کنار بیایند می‌توانند با اطمینان خاطر هایگلاس را انتخاب نمایند. از جمله مهم‌ترین معایب کابینت مدل هایگلاس عبارت هستند از:

همه چیز درباره کابینت‌های گلاس از قیمت تا مزایا و معایب آن

از آنجا که روکش هایگلاس جنسی پلاستیکی، شفاف و براق دارد در برابر خط و خش مقاومت بالایی نداشته و ممکن است در اثر برخود اشیاء مختلف خط بردارد.

هملنطور که براق بودن این نوع کابینت هایگلاس به نوعی مزیت آن محسوب می‌شود، می‌تواند یک عیب بزرگ آن هم باشد؛ چراکه اثر انگشت و لکه بر روی آن باقی می‌ماند. به بیان ساده‌تر کسی که این سبک از کابینت را برای منزل خود می‌پسندد، می‌بایست هر روز کابینت‌ها را با دستمال تمیز کند تا اثر و لکه‌ها را از بین ببرد.

اگر ورق هایگلاس سفید را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید، ممکن است بر اثر زمان رنگ آن به زرد یا شیری تغییر کند که دلیل آن تمیز نکردن به موقع یا نور مستقیم خورشید است.

با توجه به معایب فوق استفاده از هایگلاس برای کانتر آشپزخانه یا کابینت رستوران‌ها و آشپزخانه‌ی امکان اداری مناسب نبوده و بسیار دردسر ساز خواهد بود. پس انتخاب درست با توجه به مکانی که برای نصب کابینت هایگلاس در نظر دارید، می‌تواند رضایت شما را از اجرای جلب کند.

محاسبه‌ی قیمت کابینت هایگلاس

برای تعیین قیمت کابینت هایگلاس هم مانند سایر مدل‌های کابینت به متراژ و مدل ساخت کابینت توجه می‌شود، اما به طور کلی قیمت هر متر مربع ساخت کابینت با ورق هایگلاس به نسبت ام دی اف با روکش معمولی و ورق ملامینه بالاتر خواهد بود. در مقابل قیمت این کابینت در برابر ممبران پایین‌تر است. از طرفی برای تعیین قیمت دقیق می‌بایست افراد متخصص در این زمینه برای اندازه گیری دقیق بر اساس طرح دلخواه شما در محل حاضر شوند تا با ارائه مشاوره دقیق به شما در انتخاب و محاسبه کمک نمایند. ناگفته نماند که در حال حاضر خرید دستگیره به سلیقه و بر عهده‌ی خود مشتریان خواهد بود.

قیمت کابینت هایگلاس را از کارخانه تولیدی نوین کابین بخواهید.

کابینت هایگلاس نیاز به مراقبت دارد!

اگر چه این کابینت خاص در برابر رطوبت بسیار مقاوم است، اما از آن دست کابینت‌هایی محسوب می‌شود که بیش از اندازه نیاز به مراقبت دارد. زمانی که هایگلاس را برای آشپزخانه خود انتخاب می‌کنید می‌بایست در برابر اشیاء تیز بسیار مراقب باشید و به صورت مداوم نسبت به تمیز کردن کابینت خود حساسیت به خرج دهید. چنانچه از کابینت هایگلاس به درستی مراقبت شود، طول عمر و زیبایی آن تا ۱۵ سال حفظ خواهد شد، به بیان دیگر این سبک و مدل برای افرادی که به صورت مداوم در حال تمیزکاری هستند کاملاً مناسب خواهد بود. البته برای تمیز کردن می‌بایست از پارچه‌های پنبه‌ای نرم استفاده شود تا آسیبی به کابینت وارد نشود.

اهمیت انتخاب نصاب کابینت ماهر برای ساخت کابینت‌های گلاس

همه چیز درباره کابینت‌های گلاس از قیمت تا مزایا و معایب آن

افراد زیادی در زمینه ساخت انواع کابینت فعالیت می‌کنند، اما تنها کسانی از عهده ساخت دقیق هایگلاس بر می‌آیند که تبحر لازم و تجربه کافی را داشته باشند. از آنجا که قیمت کابینت هایگلاس نسبتاً بالا است، انتظار می‌رود که برای ساخت آن حساسیت و دقت بالایی به خرج داده شود، بنابراین مهارت و دانش نصاب بسیار بسیار مهم خواهد بود. یکی از بهترین مجموعه‌ها که می‌توانید برای ساخت کابینت به ایشان مراجعه کنید، نوین کابین است که با دایر کردن یک نمایشگاه دائمی در تهران تولیدات خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

به علاوه این مجموعه با راه‌اندازی یک وبسایت تخصصی امکان دسترسی افراد به صورت اینترنتی را فراهم کرده و با انتشار مطالب مفید کمک شایان توجهی به انتخاب دقیق و درست شما خواهد کرد. وبسایت این مجموعه دارای نماد اعتماد بوده و کارشناسان تیم تخصصی نوین کابین برای پاسخگویی به سوالات به صورت تلفنی یا پیامکی آماده هستند. طراحی بی‌نظیر، عملکرد سریع و تضمین کیفیت کار از جمله دلایل معروفیت نوین کابین است که با اتکا به این سه خصیصه می‌توانید برای خرید کابینت هایگلاس از آن اقدام نمائید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین