کد خبر: ۷۲۵۸۴۴
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹

امام جمعه لواسان با مردم این شهر خداحافظی می‌کند

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی امام جمعه لواسان با انتشار پیامی اعلام کرد: ۱۹ شهریورماه آخرین نماز جمعه به امامت او در این شهر برگزار می‌شود.
امام جمعه لواسان با مردم این شهر خداحافظی می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

در پیام حجت الاسلام لواسانی بیان شده است: جمعه این هفته آخرین نماز جمعه در لواسان را اقامه می‌کنم. خدا را شکر که هفت سال توفیق داد و خدا را شکر که با نظر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه این بار از دوشم برداشته شد.

در ادامه این پیام گفته شده است: راه انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام عزیز ما با مشارکت مردم، تحقق عدالت اجتماعی، مبارزه بی‌ملاحظه با فساد به نتیجه می‌رسد و این مهم در درجه اول وظیفه روحانیت انقلابی است.

رئیس شورای فرهنگ‌ عمومی شمیرانات در بخش دیگری از پیام خود اعلام کرده است: رهبری حکیم ما هم از ما طلبه‌ها همین توقع را دارند و الحمدلله و به فضل الهی تا جان در بدن دارم، این راه را ادامه می‌دهم.

لواسانی در ادامه تاکید کرده است: دوستان فکر نکنند که فقط در لباس امامت جمعه می‌توان خدمت کرد؛ لباس ما لباس نوکری است و هرجا باشیم اگر وظیفه‌مان را انجام بدهیم خدا با ماست. از کمبودهای خود هم به خدای تعالی پناه می‌برم.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان و دارای ۲۰ روستا با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر از توابع شمیرانات در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین