کد خبر: ۷۲۵۹۷۰
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵

شناسایی عامل شهادت مامور ناجا در آبادان

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: کارکنان نیروی انتظامی همه مشتاق شهادت هستند و تا پای جان برای حفظ امنیت ایستاده‌اند.
شناسایی عامل شهادت مامور ناجا در آبادان
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مختار حیدری در مراسم تشییع شهید نظم و امنیت مهدی آزمون که امروز (۱۸ شهریورماه) در آبادان برگزار شد، اظهار کرد: از همان لحظات اولیه شهادت جناب سرگرد "مهدی آزمون"، همکاران ما اقدامات فنی را شروع کردند و بحمدالله قاتل شناسایی و به زودی خبر خوشی را در خصوص دستگیری آن به ملت و به ویژه مردم عزیز آبادان اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی افزود: همان گونه که عاملان شهادت "سجاد دالمن" در روزهای گذشته دستگیر و ان‌شاءالله به زودی حکم آنان صادر و به مجازات خواهند رسید، قاتل شهید آزمون نیز به زودی دستگیر و مجازات خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خوزستان با بیان اینکه دشمن برای بر هم زدن نظم و امنیت مردم این کشور تمام تلاش‌شان را به استان خوزستان معطوف کرده‌اند، گفت: گروه‌های مختلف تکفیری و ضد انقلاب تلاش می‌کنند که نظم و امنیتی که حاکم است را از بین ببرند و کارکنان نیروی انتظامی خط مقدم مبارزه با این اقدامات دشمنان هستند.

وی ادامه داد: حجت و دلیل ما برای سخنان‌مان این است که در این چند ماه اخیر شهدای گرانقدری را برای پاسداشت نظم، امنیت و آرامش مردم تقدیم کرده و در این خصوص از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

سرهنگ حیدری گفت: کارکنان نیروی انتظامی همه مشتاق شهادت هستند و ثابت شده که تا پای جان برای خواسته عمومی مردم که مطالبه امنیت است کوتاهی نخواهند کرد و تا آخر خواهند ایستاد.

حجت الاسلام و المسلمین علی ابراهیمی‌پور امام جمعه آبادان نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام ماه صفر و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی برای تامین امنیت کشورمان بیش از ۴۰ سال مجاهدت‌های بسیاری را در مرزها و شهرهای مختلف کشور داشته است.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس در حوزه‌های امنیت و سلامت یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی این است که در جای جای این کشور توانسته امنیت مطلوبی را برای مردم ایجاد کند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه امنیت موجود در کشور با فداکاری‌های همه نیروها به خصوص نیروی انتظامی حاصل شده است، تصریح کرد: جوانان پاک، مخلص، شجاع و متدین برای حفظ امنیت این کشور حاضر شدند جان شیرین خود را تقدیم کنند، در شهرستان آبادان آخرین آن‌ها تا امروز شهید سرگرد "مهدی آزمون" است که برای ایجاد امنیت و مبارزه با سارقان مسلح و کسانی که بی رحمانه و بزدلانه امنیت مردم را سلب کردند، برای بازگرداندن و حفظ امنیت روانی، خانواگی و اقتصادی جان خود را فدا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی‌پور ضمن تسلیت و تبریک شهادت "مهدی آزمون" به خانواده این شهید و مجموعه نیروی انتظامی، افزود: از برجستگی‌های اخلاقی و رفتاری شهید آزمون حضور همیشگی در نماز جمعه، پاکدستی، تواضع، گره‌گشایی و اسرار بر پیگیری مشکلات مردم در حوزه مأموریتی بود، که در نهایت خون پاکش را تقدیم امنیت مردم آبادان کرد.

امام جمعه آبادان گفت: این شهادت نشان داد که ما هر کجای این کشور که باشیم اولویت برای همه ما خدمت‌رسانی و انجام صحیح ماموریت‌ها است چرا که شهید آزمون فرزند شهرستان باغملک بوده اما امنیت آبادان برای او بسیار مهم بود و با همه توان، عشق و علاقه برای مردم خدمت کرد و ثمره این خدمت را خداوند تبارک و تعالی در شهادتش قرار داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین