کد خبر: ۷۲۶۱۹۷
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

بارندگی در برخی نقاط کشور/ افزایش دمای استان‌های شمالی

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش ‌پراکنده در برخی استان‌های کشور و افزایش نسبی دما در سواحل شمالی و دامنه‌های البرز خبر داد.
بارندگی در برخی نقاط کشور/ افزایش دمای استان‌های شمالی
آفتاب‌‌نیوز :

صادق ضیاییان اشاره به ‌پیش‌بینی کلی براساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری اظهار کرد: امروز (۲۰ شهریور) در استان‌های گیلان و مازندران ابرناکی و بارش ‌پراکنده و در ساعات بعدازظهر در غرب هرمزگان افزایش ابر، گاهی بارش ‌پراکنده و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: فردا (۲۱ شهریور) در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و دوشنبه (۲۲ شهریور) در شمال شرق آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان بارش ‌پراکنده ‌پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۳ و ۲۴ شهریور) بارش ‌پراکنده در سواحل دریای خزر رخ خواهد داد همچنین روند افزایش نسبی دما از امروز (۲۰ شهریور) تا اواسط هفته جاری در سواحل شمالی، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز ‌پدیده حاکم خواهد بود.

ضیاییان اضافه کرد: طی امروز و فردا (۲۰ و ۲۱ شهریور) وزش باد شدید در شرق کشور به‌ویژه در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان تداوم خواهد داشت و شمال و مرکز خلیج فارس و سواحل شرقی عمان طی سه روز آینده مواج ‌پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۱ شهریور) صاف و در اواسط روز همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۲۲ شهریور) نیز صاف، گاهی قسمتی ابری و در اواسط روز همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۰ و ۲۱ شهریور) اهواز با بالاترین دمای ۴۵ و ۴۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین