کد خبر: ۷۲۶۲۱۶
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌های ترافیکی کرونا و منع تردد شبانه در کشور

جانشین رییس پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه کرونا را تشریح کرد.
آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌های ترافیکی کرونا و منع تردد شبانه در کشور
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سید تیمور حسینی درباره اینکه آیا تغییری در اجرای محدودیت های تردد جاده ای و بین شهری و استانی ایجاد شده یا خیر؟ گفت: هیچ تغییری در محدودیت‌های ترددی که در پی شیوع کرونا و از سوی ستادملی مقابله با کرونا اعلام شده بود، ایجاد نشده و بر این اساس خروج پلاک‌های بومی از شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی و نیز ورود پلاک‌های غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز یا نارنجی ممنوع بوده و متخلفان در صورت ورود به شهر نارنجی نیم میلیون و در صورت ورود به شهر قرمز یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

وی ادامه داد: این موضوع توسط دوربین‌ها و نیز ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی رصد شده و با موارد تخلف برابر درخواست ستادملی مقابله با کرونا برخورد خواهد شد.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا همچنین درباره اجرای طرح منع تردد شبانه که از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد اجرا می‌شود نیز به ایسنا گفت: تغییری در اجرای این طرح نیز ایجاد نشده و همچنان تردد تمامی خودروها در معابر درون شهرها اعم از شهرهای دارای وضعیت قرمز، نارنجی، زرد و آبی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع بوده و متخلفان و خودروهای غیر مجاز برابر قانون جریمه خواهند شد.

حسینی از شهروندان خواست که از انجام سفر و ترددهای غیرضروری در شهر و همچنین بین شهرها خودداری کنند، تا زنجیره انتقال ویروس کرونا با سرعت بیشتری متوقف شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین