کد خبر: ۷۲۶۲۹۲
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷

جدول| قیمت انواع موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.
جدول| قیمت انواع موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز
آفتاب‌‌نیوز :

در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

شرکت ویوو در رویداد امروز خود از جدیدترین گوشی‌های با تمرکز روی دوربین سری X رونمایی کرد. سه مدل ویوو X70، X70 پرو و X70 پرو پلاس در این مراسم معرفی شدند که از لنز‌های زایس استفاده کرده و مشخصا، قدرتمندترین آنها گوشی X70 پرو پلاس است. این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸+ بهره برده و نمایشگر، دوربین و ظرفیت باتری آن نیز نسبت به مدل X60 پرو پلاس که در ماه ژانویه به بازار آمد، بهبود‌هایی جدی یافته‌اند.

شاید خیره کننده‌ترین تفاوت نسبت به نسل قبل، نمایشگر این گوشی باشد. ویوو X70 پرو پلاس از نمایشگر امولد ۶.۷۸ با رزولوشن ۱۴۴۰×۳۲۰۰ و پشتیبانی از HDR استفاده می‌کند. این پنل از مدل E5 ساخته شده توسط شرکت سامسونگ بوده و از نوع LTPO است؛ یعنی می‌تواند نرخ نوسازی متغییر بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز را داشته باشد. حساسیت این نمایشگر به لمس نیز ۳۰۰ هرتز بوده و مصرف انرژی پنل E5 تقریبا ۲۵ درصد کمتر از نسل پیشین یعنی E4 است.

ظرفیت باتری این گوشی نیز از ۴۲۰۰ میلی آمپر که در X60 پرو پلاس شاهد آن بودیم، به ۴۵۰۰ میلی آمپر افزایش یافته و همچنان از شارژ سریع ۵۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی بر خلاف نسل پیشین، از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی کرده که با سرعت ۵۰ وات، تفاوت چندانی با شارژ معمولی ندارد.

در زمینه عملکرد، گوشی X60 پرو پلاس که در ماه ژانویه عرضه شده بود، در بین گوشی‌های با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ موفق به کسب نتایج خوبی شد؛ حالا نسل جدید این گوشی یا همان X70 پرو پلاس، با پردازنده جدیدتر اسنپدراگون ۸۸۸+ عرضه شده که عملکرد بهتری نسبت به نسخه قبلی دارد. کلاک اسپید هسته اصلی این پردازنده ۲.۹۹۵ گیگاهرتز بوده که در مقایسه با ۲.۸۴ گیگاهرتز نسل پیشین افزایش یافته و موتور هوش مصنوعی نیز بهبود عملکرد ۲۰ درصدی داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین