کد خبر: ۷۲۶۴۲۷
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

۵ ماشین گلزنی فوتبال در سال ۲۰۲۱ میلادی

رقابت ۵ مهاجم برتر فوتبال برای کسب عنوان برترین گلزن سال ۲۰۲۱ از جذابیت بالایی برخوردار است.
۵ ماشین گلزنی فوتبال در سال ۲۰۲۱ میلادی
آفتاب‌‌نیوز :

 با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۱ رقابت برای کسب عنوان برترین گلزن سال داغ می‌شود.

به گزارش مارکا، پنج بازیکن هستند که در این سال عملکرد فوق العاده‌ای را برای هر دو باشگاه و کشور خود ارائه کرده اند که همه آن‌ها به عنوان بهترین گلزن ۲۰۲۱ مورد توجه بودند.

در حال حاضر صدرنشین این لیست روبرت لواندوفسکی است که امسال ۴۵ بار گلزنی کرده است. او رقابت‌های فصل جدید بوندسلیگا را با فرم فوق‌العاده آغاز کرده و در چهار بازی ۶ بار گلزنی کرده و به عنوان بهترین مهاجم مرکزی این لیگ شناخته می‌شود.

در جایگاه دوم ارلینگ هالند نروژی قرار دارد که در مجموع ۳۸ گل برای نروژ و بروسیا دورتموند به ثمر رسانده است. این بازیکن ۲۱ ساله این فصل بوندس لیگا را نیز به خوبی آغاز کرده است و در ۴ بازی ۵ گل به ثمر رسانده است.

در رتبه سوم اما لیونل مسی را داریم که به تازگی از بارسلونا به پاری سن ژرمن نقل مکان کرده است. او امسال ۳۶ گل در سطح بین‌المللی و در سطح باشگاهی به ثمر رسانده است. او هنوز در تیم جدید خود گلزنی نکرده است.

کیلیان ام‌باپه هم تیمی مسی در PSG تاکنون در ۴ بازی در لیگ فرانسه سه بار گلزنی کرده است تا ۳۳ گل در این سال به ثمر رسانده باشد.

کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد که در مجموع ۳۱ گل دارد، مقام پنجم را به خود اختصاص داده است. ستاره پرتغالی به تازگی با ۱۱۱ گل برای کشورش بهترین گلزن تاریخ فوتبال بین‌المللی مردان شد. او هم‌چنین با دو گل مقابل نیوکاسل کارش را در تیم جدید جشن گرفت.

در حالی که بیش از سه ماه و نیم به پایان سال ۲۰۲۱ باقی مانده است، هنوز این ماشین‌های گلزنی می‌توانند گل‌های زیادی تا پایان سال به ثمر برسانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین