کد خبر: ۷۲۶۵۸۲
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۱
به دلیل کمبود نیروی کار ماهر

پاداش ۷۵۰۰ دلاری برای زندگی کردن در یک ایالت آمریکا!

ایالت ورمونت اعلام کرد به کسانی که حاضر به کار و زندگی در آن باشند ۷۵۰۰ دلار پرداخت خواهد کرد.
پاداش ۷۵۰۰ دلاری برای زندگی کردن در یک ایالت آمریکا!
آفتاب‌‌نیوز :

به دلیل کمبود نیروی کار ماهر، مقامات ایالت ورمونت تصمیم گرفته اند تا با یک پیشنهاد وسوسه کننده، شاغلان را متقاعد کنند تا به این ایالت مهاجرت کنند. طبق اعلام دولت محلی ورمونت، افرادی که موفق به کسب پیشنهاد شغلی در ۵۰ شغل فهرست شده برنامه موسوم به جابجایی کارکنان جدید شوند، ۷۵۰۰ دلار وام بلاعوض دریافت خواهند کرد.

به گزارش فاکس بیزینس، ایالت ورمونت یکی از ایالت های ارزان قیمت اما کمتر توسعه یافته آمریکا محسوب می شود که متوسط دستمزد در آن ساعتی ۱۳.۳۹ دلار است. در بین مشاغل اعلام شده توسط دولت محلی نام مشاغل عمومی تری نظیر حسابداری، معلمی و مربی بدنسازی نیز به چشم می خورد.

تعطیلی طولانی مدت کسب و کارها در سال قبل به دلیل کرونا باعث تحمیل هزینه های زیادی به شرکت ها شد و از طرف دیگر بازگشت نیروی کار در بسیاری از مشاغل پاسخگوی نیاز شرکت ها نیست چرا که آن ها با توجه به اینکه در حال تجربه دور تازه ای از رشد کسب و کار خود هستند، تقاضای خود برای استخدام نیروی کار جدید را افزایش داده اند.

دولت ورمونت در بیانیه خود اعلام کرده است که با توجه به منابع مالی محدود، تنها توانایی پاسخگویی به شمار محدودی از متقاضایان را خواهد داشت و اولویت با کسانی است که زودتر برای این برنامه اعلام آمادگی کنند. این اولین بار نیست که در ایالت ورمونت چنین پیشنهادی برای ترغیب افراد به مهاجرت به آن صورت می گیرد: در سال ۲۰۱۸ نیز مقامات منطقه گرین مونتین در این ایالت اعلام کرده بودند ۱۰ هزار دلار به افرادی که برای اشتغال و زندگی به آن مهاجرت کنند وام خواهند داد که در نتیجه این اقدام و به گفته جان گلدشتاین- کمیسر توسعه اقتصادی ورمونت- حدود ۳۰۰ نفر نیروی کار ماهر به این منطقه وارد شدند.

پیش بینی می شود دور بعدی این برنامه در اوایل فوریه سال آینده اعلام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین