کد خبر: ۷۲۶۶۷۰
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

تصویری از تزریق واکسن فخرا به یکی از مسوولین وزارت دفاع

فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی فخرا با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سالن ولایت وزارت دفاع با تزریق به سردار دکتر اله ورن رییس اداره کل بهداشت، امداد و درمان وزارت دفاع آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز :

 اله ورن سخنگوی واکسن فخرا و رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان وزارت دفاع در خصوص این خبر گفت: در فاز سوم کارآزمایی بالینی، واکسن فخرا به ۴۰ هزار نفر از داوطلبان تزریق خواهد شد.

تصویری از تزریق واکسن فخرا به یکی از مسوولین وزارت دفاع

به گزارش وزارت دفاع، وی افزود: فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن فخرا به زودی به پایان خواهد رسید و پیرو اعلام و موافقت وزیر محترم بهداشت، مجوز اضطراری واکسن فخرا از سازمان غذا و دارو دریافت و واکسن های تولیدی را تحویل وزارت بهداشت خواهیم داد که وارد سبد واکسیناسیون کشور شوند.

اله ورن تصریح کرد: در فاز اول کارآزمایی بالینی این واکسن که در ۲۶ اسفند ۹۹ آغاز شد، ۱۳۵ نفر واکسینه شدند؛ در فاز دوم هم که در ۸ خرداد ۱۴۰۰ انجام شد، واکسن به ۵۰۰ نفر از هموطنان تزریق شد.

وی پس از تزریق واکسن فخرا تأکید کرد: تمامی واکسن های ساخت داخل و به ویژه واکسن فخرا از اثر بخشی و ایمن سازی بالایی برخوردارند و نتایج نشان داد این واکسن در فاز اول و دوم عورض جدی ای نداشته و مردم با اطمینان «فخرا » را تزریق نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین