کد خبر: ۷۲۶۷۶۲
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۸

سرمربی الهلال بعد از پیروزی برابر استقلال چه گفت؟

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان با اشاره به نتایج دور قبل و سرگروهی استقلال تهران گفت: امشب به یک پیروزی شیرین و دلچسب دست یافتیم.
سرمربی الهلال بعد از پیروزی برابر استقلال چه گفت؟
آفتاب‌‌نیوز :

لئوناردو ژاردیم پس از برتری دو بر صفر نماینده فوتبال عربستان برابر استقلال ایران اظهار داشت: مقابل تیمی که صدرنشین گروه خود بود، برد ارزشمندی کسب کردیم و به صورت ویژه به عبدالله المعیوف به خاطر این بازی عالی تبریک می گویم.

وی ادامه داد: قبل از بازی به المعیوف گفتم اگر برای بودن در ترکیب اصلی باید تلاش زیادی داشته باشئ او این کار را کرد و عملکرد موفقی داشت.

سرمربی الهلال خاطر نشان کرد: به بازیکنان الهلال گفته بودیم که استقلال سنگین حرکت می کند و اگر یک بازی متوازن انجام دهیم می توانیم نتیجه بگیریم. ما آنچه می خواستیم را در زمین به اجرا درآوردیم و در نهایت یک برد شیرین را کسب کردیم.

ژاردیم افزود: هدف ما در تمام بازی های مرحله حذفی برد است به همین خاطر برای رسیدن به هدفمان محکوم به این هستیم که همیشه در اوج آمادگی باشیم و پیروز از زمین بازی خارج شویم. البته رطوبت زیاد هوا روی عملکرد بازیکنان ما تاثیر گذاشت و باعث شد تا آنها در بعضی از دقایق بازی کیفیت لازم را نداشته باشند؛ با این حال ما اصرار به پیروزی داشتیم و به خواسته خود رسیدیم و این پیروزی مهم را کسب کردیم.

تیم فوتبال استقلال با شکست دو بر صفر مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا وداعی تلخ با این رقابت‌ها داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین