کد خبر: ۷۲۶۸۴۷
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

حمله افراد ناشناس با چوب و قمه به المپین اسکی ایران

المپین اسکی ایران می‌گوید که چند روز پیش در محله دربندسر مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته است.
حمله افراد ناشناس با چوب و قمه به المپین اسکی ایران
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس اعلام المپین ایرانی، چند روز پیش تعدادی افراد ناشناس در محله دربندسر به محمدکیادربندسری حمله کرده‌اند. او دلیل این اتفاق را نمی‌داند، ولی تاکید دارد که موضوع را با مستندات کافی از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کند.

کیادربندسری در مورد این ماجرا گفت: چند روز قبل یک شماره ناشناس به من زنگ زد، خود را مامور پست معرفی کرد و گفت یک نامه دارم. یک آدرس به او دادم که با دوستانم آنجا منتظر ماندیم تا نامه را بگیرم و بعد از آن هم برویم والیبال بازی کنیم، اما بعد از ۱۰ دقیقه نیسانی با سرعت به سمت‌مان آمد و به یکی از دوستانم زد. غافلگیر شده بودیم و بدون اینکه فرصت کاری داشته باشیم، تعدادی با چوب و قمه از نیسان پایین آمدند و به ما حمله کردند.

او افزود: دو نفر از دوستانم با قمه جراحت شدیدی دیدند و دست و آرنج‌شان شکست. از طرفی با قمه به سر یکی از دوستانم زدند که خوشبختانه دچار مصدومیت شدید نشد اما جراحت یکی از دوستانم بیشتر بود چون چند نفری سرش ریختند و با چوب و قمه او را زدند. من هم دچار کوفتگی شده‌ام.

کیادربندسری در مورد روند رسیدگی قضایی این اتفاق، گفت: این ماجرا عصر دوشنبه هفته گذشته افتاد که همان شب به کلانتری رفتیم و شکایت کردیم. فیلم و فایل صوتی‌ و تمام مدارک را به کلانتری دادیم. دو روزی هم درگیر پزشک قانونی بودیم و همان هفته پرونده را تکمیل کردیم. کلانتری فعلا پیگیر این مساله است و امیدوارم زودتر رسیدگی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین