کد خبر: ۷۲۶۹۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸
هرچه سریعتر همه طرف‌ها به اجرای کامل برجام برگردند

هشدار روسیه درباره برجام: جایگزین مذاکره بسیار خطرناک است

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش در نشست مجازی شورای حکام گفت که مسکو خواستار بازگشت هر چه سریعتر همه طرف‌ها به اجرای کامل برجام است.
هشدار روسیه درباره برجام: جایگزین مذاکره بسیار خطرناک است
آفتاب‌‌نیوز :

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش گفت که دیدار مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران تاثیر ثبات ساز به موقع و عملی داشته است.

وی که در نشست مجازی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صحبت می‌کرد، افزود: «شورای حکام باید دیدار مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران را در نظر داشته باشد. این دیدار به حذف شکاف ارتباطی میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی کمک کرد و مذاکرات با دولت جدید ایران را ایجاد کرده و در این دیدارها بر قصد تهران برای ادامه این مذاکرات تاکید شد».

اولیانوف در ادامه سخنانش اضافه کرد:‌«سفر مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران گواه این واقعیت بود که مذاکره و دیپلماسی می‌تواند پیچیده‌ترین مسائل را حل کند».

وی با هشدار در این باره که جایگزین مذاکره بسیار خطرناک است، گفت: «به همین دلیل است که روسیه از برنامه جامع اقدام مشترک حمایت می‌کند و بازگشت هر چه سریعتر تمامی طرف‌ها به اجرای کامل آن را خواستار است».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
4
بشتابید. دستور صادر شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
3
این جماعت روسی چقدر زرنگ هستند فقط دنبال منافع خودشان هستند شک نکنید در خصوص مذاکره باز منافعشان باشد سنگ اندازی می کنند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین