کد خبر: ۷۲۶۹۹۵
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۰

لوا باز هم به بارسا رحم نکرد/شکست یاران آزمون مقابل چلسی

بارسلونا در نخستین دیدارش در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا، مغلوب بایرن مونیخ شد.
لوا باز هم به بارسا رحم نکرد/شکست یاران آزمون مقابل چلسی
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه روز نخست هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، ۶ دیدار برگزار شدودر مهم‌ترین در گروه E دیدار بارسلونا میزبان بایرن مونیخ بود که با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.

توماس مولر در دقیقه ۳۴ روی پاس سانه توانست از پشت محوطه جریمه دروازه ترشتگن را باز کند. در نیمه دوم روبرت‌لواندوفسکی در دقایق ۵۶ و ۸۵ دو گل وارد دروازه بارسلونا کرد تا پیروزی شاگردان ناگلزمن تثبیت شود.

در دیدار دیگر این گروه دیناموکیف در دقایق پایانی با گل شاپارنکو با یک گل مقابل بنفیکا پیش افتاد اما پس از بررسی توسط VAR این گل آفساید اعلام شد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد. با این نتایج بایرن صدرنشین این گروه شد و بارسلونا پس از بنفیکا و دینامو کیف در قعر جدول رده‌بندی این گروه قرار گرفت.

در گروه H چلسی و زنیت به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر چلسی به پایان رسید. لوکاکو در دقیقه ۶۹ تک گل چلسی را به ثمر رساند. سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت در این دیدار ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشت.

در دیدار دیگر این گروه یوونتوس با نتیجه ۳ بر صفر مالمو سوئد را شکست داد تا ضمن کسب نخستین پیروزی این فصلش، صدرنشین گروه H شود. در این دیدار الکس سادرو در دقیقه ۲۳، دیبالا از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۴۵ و موراتا در دقیقه ۱+۴۵ برای یوونتوس گل‌زنی کردند.

در گروه F، آتالانتا در خانه ویارئال به تساوی دو بر دو رسید.

در این دیدار فرولر در دقیقه ۶ و گوزنس در دقیقه ۸۳ برای آتالانتا و تریگوئروس در دقیقه ۳۹ و دانجوما در دقیقه ۷۳ برای ویارئال گل‌زنی کردند.

با توجه به شکست ۲ بر یک منچستر یونایتد به یانگ بویز در دیدار ساعت ۲۱:۳۰، یانگ بویز صدرنشین‌این گروه شد و منچستر یونایتد در قعر جدول رده‌ بندی قرار گرفت.

در گروه G ولفسبورگ و لیل به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دیدار دیگر این گروه که ساعت ۲۱:۳۰ برگزار شد سویا و سالزبورگ به تساوی یک، یک رسیدند.

با این نتایج سالزبورگ، سویا، لیل و ولفسبورگ به ترتیب در رده اول تا چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین