کد خبر: ۷۲۷۱۳۳
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱

هندبال قهرمانی زنان آسیا/ شکست ایران مقابل ژاپن

تیم ملی هندبال بانوان ایران در نخستین دیدارش از رقابت‌های قهرمانی آسیا مغلوب ژاپن شد.
هندبال قهرمانی زنان آسیا/ شکست ایران مقابل ژاپن
آفتاب‌‌نیوز :

هجدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی زنان آسیا و انتخابی جهان از صبح امروز در اردن آغاز شد و تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران به مصاف تیم ملی ژاپن، نایب قهرمانی دوره قبل، رفت.

بانوان هندبالیست ایران دراین دیدار حساس موفق شدند نمایشی نزدیک و تحسین برانگیز از خود به نمایش بگذارند و مقابل نایب قهرمان این رقابت‌ها تنها با اختلاف ۳ گل و با نتیجه ۲۳ بر ۲۰ بازی را به حریف قدرتمند خود واگذار کردند. این در حالیست که نیمه اول این بازی ۸-۱۴ به سود ژاپن به اتمام رسید.

تیم ملی هندبال بانوان کشورمان فردا، پنجشنبه، از ساعت ۱۶:۳۰ با کویت دیدار می‌کند.

پیش از این مسابقه دو بازی نیز برگزار شد که در دیدار نخست قزاقستان با نتیجه ۳۳ بر ۱۸ سنگاپور را شکست داد. همچنین در بازی دوم دو تیم کره جنوبی و ازبکستان به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم ملی کره جنوبی بود که با نتیجه قاطع ۴۵ بر ۱۹ پیروز میدان شد. قضاوت این دیدار حساس بر عهده کوبل داوری ایران از استان قزوین متشکل از مرضیه قفلی و مژگان حسن زاده بود.

لازم به ذکر است امروز دو بازی دیگر نیز برگزار می‌شود که از ساعتی دیگر فلسطین با اردن و از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب کویت با سوریه دیدار می‌کند.

گفتنی است هجدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی هندبال زنان آسیا تا سوم مهر به میزبانی اردن برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین