کد خبر: ۷۲۷۱۳۶
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴

خرید خانه در اهواز چقدر بودجه لازم دارد؟

بر اساس آگهی‌های ثبت شده ۱۰ روز گذشته در سایت دیوار فهرستی از متوسط قیمت خرید آپارتمان دو تا پنج سال در شهر اهواز به دست آمده است.
خرید خانه در اهواز چقدر بودجه لازم دارد؟
آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار و قیمت مسکن در شهر اهواز، فهرستی از متوسط قیمت خرید آپارتمان در برخی از مناطق اهواز به دست آمده است.

بر اساس اطلاعات جدول زیر، کوی مهدیس با متوسط قیمت ۶٫۶ میلیون تومان از ارزان‌ترین مناطق اهواز و محله کیانپارس با متوسط قیمت ۲۱٫۸ میلیون تومان از مناطق گران قیمت اهواز برای خرید خانه هستند.

در کنار محله کوی مهدیس با متوسط قیمت ۶٫۶ میلیون نومان، کیانشهر با متوسط قمیت هشت میلیون تومان و محله سپیدار با متوسط قیمت ۸٫۸ میلیون تومان برای هر متر مربع آپارتمان در دیگر مناطق ارزان اهواز برای خرید خانه هستند.

متوسط قیمت خرید یک متر خانه در محله باهنر ۱۰ میلیون تومان، گلستان ۱۱٫۴ میلیون تومان و پادادشهر ۱۵٫۶ میلیون تومان به دست آمده است.

کیان آباد و زیتون کارمندی مناطقی هستند که هر متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال ساخت به طور متوسط ۱۵٫۵ میلیون تومان آگاهی می‌شود. در کنار این دو محله، محله کیانپارس با متوسط قیمت ۲۱٫۸ از مناطق گران قیمت اهواز برای خانه‌دار شدن هستند.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید آپارتمان مسکونی در برخی از مناطق شهر اهواز را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر اهواز و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

خرید خانه در اهواز چقدر بودجه لازم دارد؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین