کد خبر: ۷۲۷۱۵۵
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱

خط و نشان مددی برای وریا غفوری و فرشید اسماعیلی

احمد مددی با سرگرمه‌هایی در هم اعلام کرد وریا غفوری باید پاسخگوی صحبت‌هایش باشد.
خط و نشان مددی برای وریا غفوری و فرشید اسماعیلی
آفتاب‌‌نیوز :

احمد مددی در برنامه "ورزشگاه" درباره وریا غفوری گفت: این بازیکن باید پاسخگوی صحبت‌هایش باشد؛ ایشان قبلا هم دست به کارهای مشابه زده و باید در کمیته انضباطی باشگاه استقلال حاضر شود.

کاپیتان استقلال شب گذشته با انتشار یک استوری اعلام کرده بود، استقلال با این وضعیت هرگز به موفقیت نخواهد رسید که این انتقادات باعث برخورد مدیرعامل آبی‌ها خواهد شد.

مجیدی گفت فرشید تیم را بهم می‌زند

مدیرعامل استقلال درباره اتفاقات پیش آمده پیرامون عدم تمدید قرارداد فرشید اسماعیلی توضیحاتی را ارائه کرد.

فرشید اسماعیلی یکی از بازیکنانی بود که هنوز قراردادش را با استقلال تمدید نکرده و مدیران باشگاه علاقه ای به این کار ندارند. اسماعیلی روز گذشته نیز در پستی اینستاگرامی جریمه خودش توسط باشگاه را منتشر کرد و مطالبی را زیر آن نوشت. همین مساله سبب شده تا احمد مددی مدیرعامل استقلال مسائل جدیدی را درباره او مطرح کند.

مددی در این خصوص عنوان کرد: »اگر نظم در یک تیم نباشد، سنگ روی سنگ بند نمی شود. آقای مجیدی گفته بود فرشید اسماعیلی در تیم دو دستگی ایجاد می کند. حتی به من هم گفت که آقای فرشید اسماعیلی نمی گذارد بازیکنان قرارداد ببندند. او می گفت به بازیکنان گفته زیر این مبلغ نبندید. مبلغی که توان پرداختش را نداشتیم.

وی درباره اظهارنظر مجیدی در ابتدای نقل و انتقالات علیه اسماعیلی تاکید کرد: »مجیدی در یک مصاحبه ای گفت که اگر به چشم خودم این اعداد را نمی دیدم، باورم نمی شد. بازیکن بی اخلاق در استقلال دیگر جایی ندارد. واقعا باید یکجا با بازیکن سالاری مقابله شود. 

مدیرعامل استقلال درباره جریمه 15 درصدی اسماعیلی گفت: او به دلیل تعدد موارد انضباطی که فکر می کنم بالغ بر 5 مورد است، جریمه شد. پخش رای انضباطی هم داشته است. بی اخلاقی را در حق مدیران باشگاه تمام کردند. او بارها هتک حرمت کرد. آقای اسماعیلی! شما بازیکن هستید. فرض کنید پولهایشان دیر شده است. اینها تا الان 80 درصد پارسال را گرفته اند.

مددی درباره شکایت خودش از فرشید اسماعیلی افزود: من از فرشید اسماعیلی شکایت کردم. به این دلیل که یک فحاشی بد به من انجام شد. مستنداتش وجود دارد. این فحاشی بعد از اظهارات فرشید بود. شکایت را جلو بردم اما با پادرمیانی یکی از بزرگان استقلال شکایت را پس گرفتم. الان می گویم که دوباره می خواهم شکایتم را پیگیری کنم. چون هرچه احترام می گذاریم، بیشتر حمله می کنم. من اینجا می گویم که شکایتم را پیگیری می کنم.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین