کد خبر: ۷۲۷۱۷۴
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۱

عکس| فرشید اسماعیلی، چت‌های مجیدی را لو داد

هافبک استقلال به صحبت‌های اخیر مدیرعامل این باشگاه واکنش جالبی نشان داد.
عکس| فرشید اسماعیلی، چت‌های مجیدی را لو داد
آفتاب‌‌نیوز :

فرشید اسماعیلی که طی هفته‌های اخیر عنوان می‌شد در فهرست خروجی استقلال و لیست مازاد فرهاد مجیدی وجود دارد، حالا با انتشار یک پیام از سرمربی آبی‌ها نشان داد که شایعات پیرامون او صحت نداشته و در فهرست مدنظر مجیدی است.

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال پنج‌شنبه شب در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و ضمن اینکه تاکید داشت فرشید اسماعیلی بخاطر بی‌انضباطی ۱۵ درصد از قراردادش را جریمه شده و بازیکن بی‌اخلاق جایی در استقلال ندارد، عنوان کرد: «آقای مجیدی گفته بود فرشید اسماعیلی در تیم دو دستگی ایجاد می‌کند. حتی به من هم گفت که آقای فرشید اسماعیلی نمی‌گذارد بازیکنان قرارداد ببندند. او می‌گفت به بازیکنان گفته زیر این مبلغ نبندید. مبلغی که توان پرداختش را نداشتیم.»

این اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال نشان می‌داد که فرهاد مجیدی نیز تمایلی به ادامه حضور فرشید اسماعیلی در تیمش ندارد، اما در حالی که سرمربی آبی ها اعلام کرد طی روزهای آینده به صحبت‌های مددی واکنش نشان می‌دهد، این بازیکن در دو تصویر متفاوت پاسخ مدیرعامل استقلال را داد.

فرشید اسماعیلی دو تصویر از صفحه گفت‌وگوی واتس‌اپی فرهاد مجیدی با ملکیان، رئیس هیئت مدیره و مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال را منتشر کرد که نشان می‌دهد او در لیست سرمربی تیمش قرار داشته است.

تصویر گفت‌وگوی مجیدی با مددی که فرشید اسماعیلی منتشر کرده، به این‌صورت است که سرمربی استقلال عنوان می‌کند «من این بازیکن حتما می‌خوام» که مدیرعامل باشگاه استقلال در جواب می‌گوید: «سلام فرهاد جان، وقت بخیر. امیدوارم سالم و تندرست باشی. هماهنگ می‌کنم. نگران نباش.»

اما ساعاتی پس از این مکالمه واتس‌اپی و بنابر آنچه اسماعیلی در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده، فرهاد مجیدی یک نامه با دست‌نوشته و امضای خود به رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال نوشته که در آن آمده است:«با توجه به نزدیکی بازی مهم استقلال با تیم الهلال عربستان، از نظر فنی آقای ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی مورد تایید اینجانب هستند و من این دو بازیکن را برای بازی با الهلال لازم دارم. همچنین اینجانب برای این دو بازیکن هرگونه تعهد اخلاقی که لازم باشد، می‌دهم که در صورت تخلف این دو بازیکن، تمام جریمه‌ها را برعهده خواهم گرفت.»

نکته جالب توجه این گفت‌وگو و درخواست مجیدی، تاریخ ارسال نامه او است که در روز یازدهم شهریورماه ۱۴۰۰ انجام شده؛ یعنی ۱۱ روز قبل از دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان که البته این درخواست سرمربی استقلال بی‌جواب مانده و اسماعیلی در فهرست مسابقه قرار نگرفته است.

عکس| فرشید اسماعیلی، چت‌های مجیدی را لو داد

عکس| فرشید اسماعیلی، چت‌های مجیدی را لو داد

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین