کد خبر: ۷۲۷۲۰۶
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
تبلیغات

جدیدترین فرش‌های ۷۰۰ شانه کاشان

می‌خواهیم جدید‌ترین فرش‌های ۷۰۰ شانه را برای شما بیان کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.
جدیدترین فرش‌های ۷۰۰ شانه کاشان
آفتاب‌‌نیوز :

تمام فرش‌های با توجه به نیاز مردم و تقاضای بازار تولید می‌شود. در این بین فرش‌های ماشینی ۷۰۰ شانه از نظر کیفیت، شانه و تراکم، رنگ، نقش، زیبایی و قیمت محبوبیت بیشتری میان خریداران دارد. کارخانه فرش کاشان با تجربه زیاد در زمینه تولید و ارائه انواع فرش ماشینی ۷۰۰ شانه با طرح‌های متنوع فعالیت دارد. در ادامه می‌خواهیم جدید‌ترین فرش‌های ۷۰۰ شانه را برای شما بیان کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

فرش ماشینی ۷۰۰ شانه

فرش‌های ۷۰۰ شانه در قیاس با فرش‌های ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه ضخامت بالا و در نتیجه دوام و عمر بیشتری دارند. در بافت فرش‌های ۷۰۰ شانه از بهترین الیاف و نخ ها، یعنی اکریلیک هیت ست شده استفاده می‌شود. فرش‌های اکریلیک ویژگی‌های خاصی دارند، مانند بدون پرزدهی، گرد و غبار را جذب نمی‌کند و به همین دلیل حساسیت و آلرژی ایجاد نمی‌کند و نیز عمر طولانی تری دارند. جنس نخ پود مورد استفاده در فرش ماشینی ۷۰۰ شانه از پنبه است که باعث نرمی و لطافت در فرش می‌شود. ضخامت بالا و لطافت و نرمی این مدل فرش‌های ماشینی باعث شده تا برای نشستن و استفاده در مکان‌های پر رفت و آمد بهترین گزینه باشد.

ویژگی‌های فرش ماشینی ۷۰۰ شانه کاشان

فرش ماشینی ۷۰۰ شانه کاشان، تراکم پایینی در مقایسه با دیگر فرش‌های موجود در بازار فرش دارد؛ و از نظر کیفیت و ماندگاری، جزو بهترین فرش‌های ماشینی می‌باشد. نقوش و طرح‌های فرش‌های ماشینی درجه یک دارای ۸ یا ۱۰ رنگ طبیعی بافته شده و نقوش متنوعی دارد. در بافت فرش ماشینی ۷۰۰ شانه از بهترین ماشین آلات روز دنیا استفاده می‌شود.

فرش‌های ۷۰۰ شانه کاشان به دلیل ضخامت بالایی دارد و برای مکان‌های پر رفت و آمد مناسب می‌باشد، بین افراد زیادی محبوبیت دارد. فرش‌های ضخیم و نرم گزینه بسیار خوبی برای نشستن بر روی آن هستند.

تراکم و شانه

فرش‌های ماشینی ۷۰۰ شانه در تراکم متفاوت، از جمله ۲۲۵۰ و ۲۷۰۰ بافته می‌شود. تراکم ۲۷۰۰ از رایج‌ترین انواع فرش‌های هفتصد شانه می‌باشد. از مهمترین معیار‌ها در زمان خرید فرش ماشینی، شانه و تراکم فرش است. چون این ویژگی، در مواردی مانند ضخامت و نیز قیمت فرش‌ها موثر است.

ضخامت

ضخامت فرش ۷۰۰ شانه در حدود ۱۱ میلی متر بوده و در قیاس با دیگر فرش‌ها ضخامت بیشتری دارد. همان طور که می‌دانید، هر چقدر شانه و تراکم در فرش کم باشد، ضخامت فرش افزایش خواهد یافت؛ بنابراین فرش‌های ۷۰۰ شانه برای مکان‌های پر رفت و آمد مناسب‌تر است؛ و همچنین از نظر مقاومت و دوام بالاتر از دیگر فرش‌ها می‌باشد.

دوام و لطافت

فرش‌های ماشینی ۷۰۰ شانه از بهترین الیاف و نخ درجه یک، مانند اکریلیک هیت ست شده، بافته می‌شود. الیاف اکریلیک مزایای زیادی دارد، از جمله مقاومت بالا در مقابل حرارت و گرما و شست و شو قابل اشاره است.

فرش ۷۰۰ شانه اکریلیک دارای لطافت بالایی هستند، زیرا در تار و پود این نوع فرش ها، پنبه به کار می‌رود. همین امر سبب نرمی و لطافت فرش می‌شود. دوام و ماندگاری الیاف اکریلیک در برابر سایر الیاف نیز بیشتر است. با خرید فرش ۷۰۰ شانه کاشان، می‌توانید سال‌ها از خرید فرش جدید بی نیاز باشید.

ابعاد مختلف

تنوع بافت فرش ۷۰۰ شانه کاشان در ابعاد و طرح نیز متنوع است. به همین دلیل ابعاد و طرح متفاوت، سلیقه‌های زیادی را راضی نموده و جزو پرفروش‌ترین فرش سال ۱۴۰۰ در بین مردم می‌باشد. به علت، کیفیت بالا و قیمت ارزان فرش‌های ۷۰۰ شانه، بسیار مورد استقبال خریداران می‌باشد. فرش ۷۰۰ شانه در ابعاد مختلفی بافته می‌شود از جمله: فرش ۱۲ متری، فرش ۹ متری، فرش ۶ متری، فرش ۴ متری یا قالیچه قابل اشاره می‌باشد.

جدیدترین فرش‌های ۷۰۰ شانه

از ادامه تعدادی از جدیدترین و زیباترین فرش‌های کاشان ۷۰۰ شانه را برای شما معرفی خواهیم کرد:

فرش ۷۰۰ شانه طرح کارینا

جدیدترین فرش‌های ۷۰۰ شانه کاشان

فرش ماشینی با نقشه کارینا با بهترین نخ و الیاف اکرولیک بافته شده و جزو جدیدترین فرش‌های ۷۰۰ شانه کاشان می‌باشد. نخ بکار رفته در فرش طرح کارینا، اکرولیک بوده و علاوه بر زیبایی، کیفیت و عمر بالای نیز دارد.

فرش ۷۰۰ شانه طرح شیما

از طرح‌های جدید فرش ۷۰۰ شانه برجسته که توسط گروه طراحی حرفه‌ای اجرا شده، فرش ماشینی طرح شیما می‌باشد. فرش ۷۰۰ شانه طرح شیما با نخ اکرولیک ۱۰۰٪ بافته شده است؛ که علاوه بر زیبای و لطافت، عمر بالای را برای فرش به ارمغان می‌آورد.

جدیدترین فرش‌های ۷۰۰ شانه کاشان

نقوش فرش شیما، دارای مربع‌های زیبایی در زمینه فرش بوده و جز فرش‌های خشتی نیز به حساب می‌آید. گل‌های رز در رنگ‌های مختلف نقش بسته در طرح فرش، سبب زیبای چندین برابر آن شده است. درون فرش گل برجسته ۷۰۰ شانه شیما، نخ هایباک به کار رفته که باعث نمایان شدن بیشتر نقشه و گل‌های درون فرش می‌شود و حس برجسته بودن نقوش را تداعی می‌کند.

فرش ۷۰۰ شانه طرح هالیدی

فرش کاشان طرح هالیدی، یکی از جدید‌ترین محبوب‌ترین طرح‌های موجود در بازار است. به علت پرفروش بودن، این طرح در شانه و تراکم‌های محتلف تولید و به فروش می‌رسد. فرش طرح هالیدی، کیفیت و جذابیت بالایی داشته و به همین دلیل طرفداران خاص خود را دارد.

جدیدترین فرش‌های ۷۰۰ شانه کاشان

فرش طرح هالیدی ۷۰۰ شانه نقش ساده و تنوع رنگ بالایی دارد و شبیه فرش دست بافت می‌باشد. طرح زمینه فرش هالیدی کاشان، دارای طرح‌های پنهان و ترنج ظریفی در وسط فرش می‌باشد. فرش کاشان در تولید فرش ۷۰۰ شانه هالیدی خود از نخ ۱۰۰٪ اکریلیک هیت ست شده استفاده می‌نماید که سبب بالا رفتن عمر فرش می‌شود.

قیمت فرش ۷۰۰ شانه کاشان

قیمت فرش ماشینی ۷۰۰ شانه به نسبت انواع دیگر فرش‌ها ارزان‌تر است؛ بنابراین اگر به دنبال فرش اقتصادی و بادوام هستید، این فرش یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. فرش ۷۰۰ شانه کاشان در ابعاد استاندارد، کیفیت بالا و با به کار گیری بهترین متریال تولید و به بازار عرضه می‌شوند. قیمت فرش‌های کاشان به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه، جزو ارزان‌ترین فرش‌های موجود در بازار می‌باشد.

تمامی فرش‌های موجود در سایت carpet-kashan.ir با قیمت کارخانه، حدود ۲۰ تا ۳۰ ٪ ارزان‌تر از بازار فرش، به خریداران عرضه می‌شود.

خرید فرش ماشینی ۷۰۰ شانه کاشان

کارخانه فرش کاشان تولید کننده انواع فرش‌های ماشینی ۷۰۰ شانه با طرح و رنگ‌های متنوع است. خرید از این مجموعه به صورت حضوری، از نمایندگی‌های واقع در کاشان و تهران، و هم غیر حضوری، خرید از سایت به صورت اینترنتی، ممکن می‌باشد.

مجموعه فرش کاشان برای افرادی که در شهر‌های دیگر سکونت دارند، فروشگاه آنلاین راه اندازی نموده تا افراد بتوانند به راحتی در هر ساعتی از شبانه روز، محصولات سایت را بررسی و طرح مورد نظر خود را انتخاب و ثبت سفارش نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین