کد خبر: ۷۲۷۲۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
مسابقات قهرمانی آسیا؛

کره‌جنوبی هم مقابل والیبال ایران تسلیم شد

تیم ملی والیبال ایران در آغاز مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا به یک پیروزی بی‌دردسر دیگر دست یافت.
کره‌جنوبی هم مقابل والیبال ایران تسلیم شد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح امروز(پنجشنبه) در نخستین بازی مرحله دوم به مصاف کره جنوبی رفت و این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست داد. سه ست این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۰ به سود ایران رقم خورد.

بهروز عطایی در این بازی تیم خود را با ترکیب میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، جواد کریمی، صابر کاظمی، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت‌پور روانه میدان کرد. از اواخر ست دوم عطایی چند تغییر در تیم خود ایجاد کرد و بازیکنانی مثل امین اسماعیل‌نژاد، علی رمضانی، رضا عابدینی و اسماعیل مسافر را به‌بازی گرفت.

در ست‌های اول و دوم ایران به راحتی و با عملکرد کم‌اشتباه در سرویس و حمله پیروز شد اما در ست سوم با ورود چند بازیکن ذخیره به زمین، کار کمی گره خورد اما در نهایت در این ست هم پیروزی از آن تیم ایران بود.

ایران که در مرحله نخست مسابقات هم سه پیروزی سه بر صفر دست یافت بود، حالا با ۲ برد و ۶ امتیاز در رده نخست گروه خود در مرحله دوم نیز قرار گرفته است. نتیجه بازی ایران و پاکستان در مرحله اول، در این مرحله هم محاسبه می‌شود. شاگردان عطایی فردا از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه به مصاف چین تایپه می‌روند.

صعود تیم ملی والیبال ایران به مرحله نیمه‌نهایی قطعی شده است و مسابقه فردا، برای تعیین تیم نخست گروه و شناسایی حریف ایران در مرحله بعد اهمیت دارد.

مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با حضور ۱۶ تیم از ۲۱ تا ۲۸ شهریورماه به میزبانی ژاپن درحال برگزاری است. دو تیم برتر این مسابقات سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ را کسب می‌کنند.

در ۲۰ دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا، ایران سه طلا، دو نقره و یک برنز به دست آورده بود و پس از ژاپن، کره جنوبی و چین چهارمین تیم پرافتخار قاره کهن محسوب می‌شود.

برنامه و نتایج مسابقات تیم ملی والیبال ایران در قهرمانی آسیا

مرحله اول

ایران ۳ - هنگ‌کنگ صفر (۲۵-۱۲ / ۲۵-۱۸ / ۲۵-۱۹)

ایران ۳ - تایلند صفر (۲۵-۱۷ / ۲۵-۱۲ / ۲۵-۱۸)

ایران ۳ - پاکستان صفر (۲۵-۲۰ / ۲۵-۱۹ / ۲۵-۱۵)

مرحله دوم

ایران ۳ - کره جنوبی صفر (۲۵-۱۹ / ۲۵-۱۸ / ۲۵-۲۰)

جمعه ۲۶ شهریور، ساعت ۱۰:۳۰،‌ ایران - چین تایپه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
0
1
تیم منتخب ارتش کره بود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین