کد خبر: ۷۲۷۲۸۷
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳

پیام قاضی‌زاده هاشمی به مردم مشهد

قاضی‌زاده هاشمی پس از انتصاب به عنوان رییس بنیاد شهید پیامی خطاب به مردم مشهد منتشر کرد.
پیام قاضی‌زاده هاشمی به مردم مشهد
آفتاب‌‌نیوز :

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی ضمن ابراز تشکر از مردم مشهد و کلات تأکید کرد: با خدای خود عهد و پیمان می‌بندم با تمام توان از طریق ارائه و اجرای برنامه‌های علمی و اصولی و بهره از تمام ظرفیت‌های موجود و بالقوه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، تحولی بنیادین و مؤثر را در راستای اهداف فرهنگی و خدماتی و پراکنده نمودن عطر شهادت در جامعه اسلامی، در این نهاد مقدس آغاز نمایم.

متن پیام سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به این شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین
«خدمت در بنیاد شهید در رأس خدمت‌هاست» امام خمینی (ره)

شهیدان راه حق که وجه الله و عشق مطلق به حق هستند، با گذر از حُجُب به مقام «فادخلی فی عبادی وادخلی جنتی» رسیده‌اند، بزرگ‌ترین ثمره خون پاک شهیدان تأسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی است، لذا سرافرازی و عزت و غرور و اقتدار امت اسلامی در جهان امروز و آینده، در گرو بسط و گسترش و استمرار فرهنگ پویای شهادت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌ و پراکنده نمودن عطر شهادت در جامعه است.

ضمن عرض سلام و ادب و احترام به جامعه ایثارگری و ملت شریف ایران، به‌رسم ادب و ادای احترام بر خود فرض می‌دانم، به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از شور و شعور و حسن اعتماد پی‌درپی مردم فهیم و عزیز حوزه انتخابیه مشهد و کلات، مجاوران امام رئوف حضرت علی بن موسی‌الرضا (علیه آلاف التحیه والثناء) به این خادم کوچکشان در سالیان متمادی، نهایت قدرشناسی و تشکر خود را ابراز نمایم.

از تمام اقشار مختلف، مسئولان محترم اجرایی و تمامی فعالان و دست‌اندرکاران بزرگوار و انقلابی، در امر انجام چندین دوره انتخابات، حوزه انتخابیه مشهد و کلات ... و دوستان و سروران عزیز، ولایت‌مدار در جبهه فرهنگ انقلاب که در ۱۴ سال گذشته بنده را در مسیر خدمت به انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان، خاصه خدمت به مردم شریف حوزه انتخابیه، به‌عنوان خادم خود در مجلس شورای اسلامی یاری داده و مکرر اعتماد و انتخاب نمودند، تشکر و قدردانی می‌نمایم و از اینکه مقدور نیست حضوری از تک‌تک شما سروران قدردانی نمایم عذرخواهی می‌کنم.

فرصت را غنیمت شمرده، تشکر صمیمانه خود را به محضر نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و همچنین به محضر تولیت محترم آستان قدس رضوی و نمایندگان محترم و بزرگوار در حوزه انتخابیه مشهد و کلات و کلیه نمایندگان محترم در استان خراسان رضوی (همکاران عزیزم در مجلس شورای اسلامی) معروض می‌دارم.

از محضر همه شما عزیزان و سروران خاضعانه در خواست دارم کماکان بنده را در مسئولیت جدید که جایگاهی بس والا و معنوی است، مشمول دعای خیر خود قرار دهید تا با عنایت خدای متعال و یاری شهیدان که زنده و شاهد و عند ربهم یرزقون هستند، بتوانم در این سنگر نیز در جهت بسط و گسترش، احیاء و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، خدمتگزاری امین برای ملت شریف ایران علی الخصوص جامعه ایثارگری و سربازی خدوم برای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشم.

با خدای خود عهد و پیمان می‌بندم با تمام توان از طریق ارائه و اجرای برنامه‌های علمی و اصولی و بهره از تمام ظرفیت‌های موجود و بالقوه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، تحولی بنیادین و مؤثر را در راستای اهداف فرهنگی و خدماتی و پراکنده نمودن عطر شهادت در جامعه اسلامی، در این نهاد مقدس آغاز نمایم.

در همین راستا نیز به استحضار ملت شریف ایران و جامعه معزز و فداکار ایثارگری می‌رساند، بنیاد شهید و امور ایثارگران، در کنار وظایف خدماتی‌اش به خانواده شهدا و ایثارگران، در اصل یک نهاد فرهنگی، هدایتگر، برنامه محور و سیاست‌گذار می‌باشد که ناظر بر فرهنگ حاکم بر کشور و جامعه اسلامی است، لذا شایسته است نظام و جامعه اسلامی را در جهت تحقق اهداف فرهنگی و انقلابی و ایثارگری رهنمون کند و با استمرار و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت در باطن و وجدان جامعه، فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت‌ را در باور جامعه اسلامی نهادینه کند.

امید است در این مسئولیت خطیر با حفظ و حراست از دستاوردهای مهم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره خون شهیدان انقلاب اسلامی است، آن‌گونه عمل نماییم که ارواح مطهر امام و شهدا از ما راضی و خشنود شوند و خدماتمان به اسلام و مسلمین و انقلاب اسلامی، مرضی مولایمان و مولای جهانیان حضرت حجت بن الحسن العسکری امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار گیرد.

از خدای متعال عاجزانه خواستارم با بهره از منویات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و در جمع شریف اعضای دولتِ مردمی و انقلابی «سیزدهم» به ریاست شخصیتی مؤمن و انقلابی و خستگی‌ناپذیر حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی، تمام اهداف مقدس و متعالی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و شهیدان راه اسلام، خاصه حاج قاسم عزیز را در این حوزه، با استعانت از خدای متعال و همکاران مؤمن و اندیشمند و پرتلاش و همچنین برکت وجود نماینده محترم ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران محقق نماییم.

ان‌شاءالله
وما توفیقی الا بالله العلی العظیم
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین