کد خبر: ۷۲۷۲۹۱
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵

اولین محموله سوخت عراق وارد لبنان شد

رسانه های لبنانی از ورود اولین محموله سوخت عراق به لبنان خبر داده و اعلام کردند دومین محموله نیز هفته آینده وارد این کشور می شود.
اولین محموله سوخت عراق وارد لبنان شد
آفتاب‌‌نیوز :

اولین محموله سوخت عراق با وزن ۳۱ تن به تازگی وارد لبنان شده است. قرار است این محموله پس از فراهم شدن مقدمات لازم در لبنان تخلیه شود.

به گزارش العهد، رسانه های لبنانی اعلام کرده اند که دومین محموله سوخت عراق نیز طبق برنامه ریزی های قبلی طی هفته آینده وارد لبنان خواهد شد. این درحالی است که امروز محموله های سوخت جمهوری اسلامی ایران وارد لبنان شد.

شب گذشته سید حسن نصرالله پیامی را در آستانه رسیدن کاروان های سوخت ایران به لبنان صادر کرده بود. دبیرکل حزب‌الله در پیام مذکور گفت: از زمینه‌سازی مردم و رسانه‌ها در منطقه بعلبک الهرمل به منظور استقبال از ورود کاروان تانکرهای حامل سوخت باخبر شدم. من از میزان همراهی عظیم و صادقانه مردم شریف‌مان با این گام باخبرم.

سید حسن نصرالله ادامه داد: ابتدا از آن‌ها به خاطر این همراهی و این استقبال تشکر می‌کنم. ثانیاً از آن‌ها و از برادران مسئول حزب‌الله در منطقه می‌خواهم که در حین عبور کاروان به منظور حفظ سلامت همه و راحتی آن‌ها و برای تسهیل روند انتقال در بهترین حالت ممکن هیچ گونه تجمع مردمی صورت ندهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین