کد خبر: ۷۲۷۲۹۶
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳

وعده وزیر بهداشت درباره واکسیناسیون دانش آموزان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز واکسیناسیون دانش آموزان تا دو هفته آینده خبر داد.
وعده وزیر بهداشت درباره واکسیناسیون دانش آموزان
آفتاب‌‌نیوز :

بهرام عین الهی در بازدید سرزده بعد از ظهر امروز خود از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ شهرستان اسدآباد در جمع خبرنگاران گفت: واکسیناسیون دانش آموزان ۷ تا ۱۸ سال طی دو هفته آینده آغاز شده و با دریافت هر دو دز واکسن توسط دانش آموزان امکان بازگشایی مدارس توسط آموزش و پرورش وجود خواهد داشت.

وی کامل شدن واکسیناسیون دانش آموزان را لازمه بازگشایی مدارس برشمرد و افزود: در شهرهایی که دارای وضعیت قرمز نیستند و یا در مناطق روستایی که دارای جمعیت کمی هستند منعی برای بازگشایی مدارس وجود ندارد منتها آموزش و پرورش باید درباره آن تصمیم بگیرد.

عین الهی با بیان اینکه واکسیناسیون در کشور به خوبی در حال انجام است؛ گفت:خوشبختانه مردم نیز در دریافت واکسن مشارکت و همکاری خوبی دارند.

وی تصریح کرد:در صورتی مدارس بازگشایی می‌شود که واکسیناسیون هر دو دُز کلیه دانش آموزان کامل شود و برای همین منظور ظرف دو هفته آینده واکسیناسیون دانش آموزان ۷ تا ۱۸ سال آغاز خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد هم در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جمعیت ۷۳ هزار و ۹۹۹ نفری واجد شرایط واکسن در سطح شهرستان اسدآباد اظهار کرد: تاکنون ۱۸ درصد جمعیت واجد شرایط واکسیناسیون هر دو دُز واکسن خود را در این شهرستان دریافت کرده اند.

الهام عظیمی افزود:از ۵۰ هزار دُز تزریق شده در شهرستان ۳۵ هزار نفر دز اول و ۱۵ هزار نفر دُز دوم خود را دریافت کرده اند.

وی همچنین تصریح کرد:برای تسریع در روند واکسیناسیون شهرستان فعالیت مرکز دوم تجمیعی واکسن شهرستان نیز آغاز شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین