کد خبر: ۷۲۷۳۰۸
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴

دستگیری اعضای باند کپی کارت‌های بانکی در کرج

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: اعضای یک باند که با کپی کارت های بانکی اقدام به خرید طلا با حساب قربانیان خود می کردند بازداشت شدند.
دستگیری اعضای باند کپی کارت‌های بانکی در کرج
آفتاب‌‌نیوز :

حسن مددی از دستگیری اعضای باند کپی کارت های بانکی در کرج خبر داد و گفت: با مراجعه فردی به پلیس فتا که اعلام می‌کند متوجه برداشت از حساب خود شده دستورات برای بررسی موضوع صادر شد.

وی اضافه کرد: در بررسی پرینت حساب این شخص، مشخص شد که پول به حساب شخص طلا فروشی واریز شده ،به همین منظور فرد طلافروش به عنوان مطلع به پلیس فتا احضار و در بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته مشخص شد زن و مردی به آن طلافروشی مراجعه و با کپی تهیه شده از کارت مالباخته، اقدام به خرید طلا کرده اند.

وی ادامه داد: در بررسی های کارشناسی، فرد مظنون شناسایی و مشخص شد فردی که اقدام به خرید طلا کرده قبلا نیز سابقه چنین اقدامی را داشته است.

مددی با تشریح اقدامات فنی و سپس دستور جلب بدوی دو نفر از افراد سابقه دار و مغز متفکر این باند، گفت: با نیابت قضایی، فردی که معروف به چاپگر بوده به همراه زنی که با عنوان همسر قلابی وی در طلا فروشی ها اقدام به خرید طلا کرده بودند با یکی دیگر از همدستان این باند دستگیر شدند.

وی با اشاره به رسیدگی به این پرونده در شعبه دوم دادیاری دادسرای کرج اضافه کرد: از محل بازداشت متهمان، ۲ دستگاه کپی کارت، یک لپ تاپ که در آن نرم افزار کپی کارت بوده به همراه ۲۵ کارت بانکی خام یا کپی، کشف و ضبط شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان محدوده فعالیت این باند گفت: این افراد در مناطقی از قبیل شهرک صنعتی گلبون، شهرک صنعتی پرند، جاده بهشت زهرا و محدوده آزادگان در کرج، تحت عنوان میوه فروش در کنار خیابان بساط کرده و پس از خرید مردم و پرسیدن رمز کارت بانکی قربانیان، اقدام به کپی کارت‌ها کرده و سپس با آن طلا می خریدند.

وی از مردم خواست ضمن پرهیز از خرید از دستفروش‌ها با کارت های بانکی، در سایر خریدها نیز رمز عبور را شخصا وارد کنند تا در دام باندهای کپی کارت بانکی نیفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین