کد خبر: ۷۲۷۳۴۶
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

وزیر اطلاعات: رویکرد دولت ارتباط با کشورهای همسایه است

وزیر اطلاعات با اشاره به رویکردهای مهم کابینه دولت سیزدهم، گفت: تعامل و ارتباطات با کشورهای همسایه از سیاست‌های مهم دولت است.
وزیر اطلاعات: رویکرد دولت ارتباط با کشورهای همسایه است
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی نماینده ولی‌فقیه و تولیت آستان کریمه اهل بیت، با اشاره به برنامه‌های دولت سیزدهم اظهار کرد: از اولویت‌های مهم دولت بحث سلامت و کرونا است که رئیس جمهوری همه دولت را برای حل مسأله واکسن بسیج کرده است.

به گزارش روابط عمومی آستان حضرت معصومه(س)، وی واردات واکسن‌های ویژه دانش آموزان و دانشجویان را مورد توجه قرار داد و افزود: امیدواریم با تزریق این واکسن‌ها مدارس و دانشگاه‌ها هر چه زودتر حضوری شوند و تلاش مضاعف دولت بر این است که تا پایان سال مراسم‌، اجتماعات و کسب و کارها به حالت عادی برگردد.

وزیر اطلاعات با تاکید بر لزوم ایجاد امید در جامعه گفت: احیای سرمایه اجتماعی در دولت سیزدهم دنبال می‌شود.

برخی به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و مسئولان هستند

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) نیز در این دیدار گفت: این دولت نشان داده که اهل خدمت به مردم برای رضای خدا است و مردم باید مراقب باشند چراکه افرادی از روی جهل و یابصورت سازمان یافته و وابسته به گروه‌های شکست خورده معاند به دنبال شکاف میان مردم و مسئولان هستند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی با اشاره به وظیفه و اصحاب فرهنگ و رسانه در یاری رساندن به دولت و مقابله با دشمنان افزود: در تاریخ موارد زیادی داریم که مردم با حاکم عادل همراهی نکردند و شخصیتی مانند امیرالمؤمنین(ع) در غربت خانه نشین شدند.

وی با تاکید بر لزوم معرفت افزایی مسئولان و مدیران در مسائل دینی و اعتقادی، اظهار کرد: به ویژه افرادی که در مسئولیت‌های مهم قرار می‌گیرند نیاز به تقویت اعتقادات و مباحث دینی دارند و نباید از این مسائل غافل شوند.

به گفته عضو مجلس خبرگان رهبری، اینکه دولت مردان برای زیارت حضرت معصومه(ع) و دیدار با مراجع و علما اهتمام دارند بسیار ارزشمند است و امیدواریم این دولت منسجم بتواند در خط مستقیم حرکت کند و عمل به منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهد.

سعیدی با بیان اینکه اگر کسی تقوا داشته باشد خداوند راه را به او نشان می‌دهد، افزود: اگر چه که مؤمن باید در هر کاری که انجام می دهد تخصص پیدا کند اما اگر تلاش خود را انجام دهیم و تقوای الهی را در کارهای خود رعایت کنیم خداوند راه‌های ناشناخته را برای ما باز و کارهای ناممکن را ممکن می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان قم با تاکید بر اینکه هرکس نصرت و کمک خدا را می‌خواهد باید خدا و دین خدا را یاری کند، گفت: باید نسبت به رعایت تقوا به عنوان یک ارزش و نسبت به یاری دین خدا به عنوان یک وظیفه عمل کرد زیرا این دو عامل در گشایش کارها بسیار مؤثر است و کمک و یاری خداوند را برای ما به دنبال دارد.

وزیر اطلاعات روز پنجشنبه در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه دیدار و گفت و گو کرد.

این دیدارها بدون اعلام قبلی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین