کد خبر: ۷۲۷۳۶۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
رئیس‌جمهوری سه شنبه آینده در سازمان ملل سخنرانی می‌کند

رئیسی به نشست سازمان ملل در آمریکا نمی‌رود/ امیرعبدالهیان به نیویورک می‌رود

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد اعلام کرد سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری صبح سه شنبه آینده ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) به وقت محلی در اجلاس سران هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد بصورت مجازی سخنرانی خواهند کرد.
رئیسی به نشست سازمان ملل در آمریکا نمی‌رود/ امیرعبدالهیان به نیویورک می‌رود
آفتاب‌‌نیوز :

مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک در جمع خبرنگاران اعلام کرد سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح سه شنبه آینده ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) به وقت محلی در اجلاس سران هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد بصورت مجازی سخنرانی خواهند کرد.

سفیر و نماینده دائم ایران افزود: اجلاس سران هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل سه شنبه آینده با سخنرانی روسا و وزرای خارجه کشورهای مختلف آغاز به کار خواهد کرد.

تخت روانچی گفت: رئیسی، رئیس جمهوری در صبح روز اول اجلاس به صورت مجازی سخنرانی خواهد کرد و در ادامه کار هیات جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نیویورک حضور خواهد داشت.

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل اظهار داشت: در حاشیه اجلاس سران مجمع عمومی سازمان ملل، جلساتی در سطوح عالی به صورت موازی در زمینه های مختلف انرژی، غذا، تبعیض نژادی و امحای سلاح های کشتار جمعی برگزار می شود که هیات جمهوری اسلامی ایران در این جلسات حضور خواهد داشت. امسال با حضور برخی روسا و وزرای امور خارجه بحث های منطقه ای نیز وقت خوبی را به خودش اختصاص خواهد داد.

این دیپلمات ارشد ایرانی گفت: بحث افغانستان، یمن و موضوعات منطقه ای بحث های مهمی هستند که کشورها از این فرصت استفاده می کنند و در طول این چند روز به این موضوعات می پردازند.

برنامه های وزیر امور خارجه در طول اقامت در نیویورک

تخت روانچی درباره برنامه های وزیر امور خارجه در طول اقامت در نیویورک گفت: وزیر امور خارجه در جلسات مختلف سازمان ملل حضور و سخنرانی خواهد داشت.

وی اقزود: وزیر امور خارجه همچنین درطول اقامت در نیویورک با همتایان خود دیدار و گفتگو خواهد کرد.

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل اظهار داشت: امیرعبداللهیان با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل و نیز رئیس مجمع عمومی سازمان ملل جلساتی خواهد داشت و با محققان و اندیشکده های مختلف نیز جلسه ویژه ای خواهد داشت. امیرعبداللهیان همچنین با خبرنگاران مقیم آمریکا و محققان ایرانی نشست هایی خواهد داشت و از این فرصت ها برای تبیین سیاست های جمهوری اسلامی ایران استفاده خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
0
32
مشکل صدور ویزا به دلیل تحریم ایالات متحده و اتحادیه اروپا از بابت پرونده حقوق بشری ...!
بیدل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
0
26
درست ترین کار همینه چون آدم عاقل ریسک خطرناک نمیکنه ، مخصوصا که این خارجی ها مثل ما ایرانیها فراموشکار نیستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
1
23
چرا نمیره؟مگه چه کار کرده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
0
22
علتش رابفرمایید.گویاویزابهش ندادند.چراشعورمردم رابه سخره می گیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
علتش را ناشناس ۱۱:۳۴ مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۶ توضیح داده است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین