کد خبر: ۷۲۷۳۹۶
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

روسیه: احیای برجام ارتباط جدایی‌ناپذیر با لغو همه تحریم‌های مرتبط دارد

نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی بار دیگر بر ضرورت لغو همه تحریم‌ها برای احیای برجام تاکید کرد.
روسیه: احیای برجام ارتباط جدایی‌ناپذیر با لغو همه تحریم‌های مرتبط دارد
آفتاب‌‌نیوز :

«میخائیل اولیانوف»، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی می‌گوید «احیای برجام با لغو همه تحریم‌های مرتبط با این توافق ارتباط جدایی ناپذیر دارد.»

«اولیانوف» در صفحه توییتر خود نوشت «احیای برجام ارتباطی ناگسستنی با لغو همه تحریم‌های مرتبط با این توافق دارد و این امر ناگفته پیداست.»

نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی تاکید کرد «برای این که این موضوع روی دهد ضروری است تا مذاکرات وین را از سر بگیریم و با موفقیت این گفت‌وگو‌ها را به سرانجام برسانیم. موضوع دوم کار آسانی نیست اما شدنی است.»

این اظهارات اولیانوف در حالی بیان می‌شود که نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی پنجشنبه شب به کار خود پایان داد و نمایندگان کشور‌های مختلف و به خصوص روسیه و آمریکا در این نشست به بیان مواضع خود در خصوص برجام پرداختند.

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین از آژانس بین المللی انرژی اتمی خواست تنش‌ها را کاهش داده و از سیاسی کردن برنامه هسته‌ای ایران پرهیز کند و به همکاری‌های معمول فنی با ایران بازگردد.

اولیانوف در سخنانی در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی افزود باید به هر گونه نگرانی در راستای توافق پادمان‌ها رسیدگی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین