کد خبر: ۷۲۷۴۲۶
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
مرا حلال کنید از من راضی باشید

افشاگری امام جمعه ساوه از موضوع پسماند

امام جمعه ساوه گفت: مرا حلال کنید از من راضی باشید، به قیامت واگذار نکنید، برای شهادتم دعا کنید، تشکر شما از من دعا برای شهادت خونین در راه خدا و راه ولایت باشد.
افشاگری امام جمعه ساوه از موضوع پسماند
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ساوه اظهار کرد: تقوی پیشگی بهترین رشته ارتباطی بین انسان و خداست، عجب از کسانی است که ادعای انقلابی‌گری می‌کنند، اما برای رسیدن به اهداف خود از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنند، تهمت می‌زنند، غیبت می‌کنند، گزارش نویسی و پاپوش دوختن ناروا می‌کنند، اینها شیطان صفت هستند.

وی با بیان اینکه اعتماد عمومی مهم‌ترین سرمایه نظام اسلامی است،گفت: در نگاه امیرمومنان «الناس عمود الدین» مردم پایه و قاعده نظام‌اند، اگر مردم نباشند نظام اسلامی تحقق یا تداوم نمی‌یابد لذا مقام معظم رهبری اولین وظیفه و مهمترین اولویت دولت را اعتماد سازی دانسته‌اند، بی اعتمادی و شکاف بین حاکمیت و مردم آفت بسیار خطرناک و تهدید جدی نظام اسلامی است.

امام جمعه ساوه با اشاره به خط‌مشی دولت اسلامی در اعتمادسازی اظهار کرد: دولت سیزدهم و کل حکومت برای تحقق بخشیدن فرمان رهبری باید حضور مستمر و موثر در میان مردم داشته باشند و بدانند جمعه‌های خدمت و حرص زدن برای خدمت هر چه بیشتر به مردم و حل مشکلات آنان از اصول حکمرانی انقلابی است.

وی افزود: یکی از رازهای شهیدسلیمانی عزیز همین بود و خود را سرباز ملت و رهبر و وطن می‌دانست.

امام جمعه ساوه ادامه داد:‌ توجه به فوریت‌های خدمتی که حال مردم را خوب می‌کند مثل واردات واکسن با این سرعت و این تعداد بالا در کاهش تلفات انسانی و نیز شروع فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار بسیار خوب است، جدی گرفتن نظارت مردمی و مردمی شدن نظارت نیز موضوع مهمی است.

حسینی گفت: گسترش و تعمیق عدالت در ابعاد مختلف آن و رفع تبعیض با شعار و بخشنامه نمی‌شود، راهبردهای عدالت‌طلبی و گسترش آن عبارت است از اصلاح قوانین فسادزا، برخورد قاطع با مدیران فاسد، اجرای بی کم و کاست قوانین ضدفساد، استفاده از مدیران ضدفساد و وفاداری به حق الناس در انتخابات.

امام جمعه ساوه اظهار کرد: اگر کسی صلاحیت شرعی و قانونی ندارد، مراجع ذی صلاح باید طبق قوانین ردصلاحیت کنند وگرنه تسامح در آن، ظلم بزرگ به نظام و مردم و خیانت به امت اسلامی است.

حسینی بر لزوم همکاری و مشارکت در واکسیناسیون تاکید کرد و بیان داشت: هیچ منافاتی وجود ندارد که هم به خدا و ائمه معتقد باشیم و هم طبق دستورالعمل‌های بهداشتی عمل کنیم، ائمه (ع) بیمار که می‌شدند به پزشک مراجعه می‌کردند لذا واکسن زدن تا حدود خیلی بالایی در سلامتی انسان و کاهش مرگ و میر کرونایی موثر است، واکسیناسیون همگانی یک کار مدیریت و انضباط بهداشتی اجتماعی برای امنیت و سلامت است که در بازگشایی مغازه‌ها و اصناف، مدارس و دانشگاه‌ها و برقراری شغل‌ها و فعالیت‌های اجتماعی راهگشاست.

وی گفت: تاخیر در انتخاب شهردار باعث تاخیر در اجرای پرونده‌های شهری و موجب خسارت به مردم می‌شود که یکی از آنها همین تاخیر در اصلاح پیاده راه می‌شود، مردم ساوه دلخورند هم از باب تاخیر هم از اینکه گزینه‌های بومی را کنار گذاشتند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: توصیه در انتخاب شهردار از میان نیروهای متخصص و پاکدست بومی است، به اعتماد مردم به شورای شهر لطمه نزنید، مردم شما را تحت نظر دارند که مبادا از باب تعارض منافع و یا فشار برخی افراد و نهادها، گزینه نادرست و غیربومی انتخاب کنید.

حسینی افزود: درخواست از دولت برای بازکردن راه زیارت اربعین و تسریع در صدور ویزا و تمهیدات لازم برای حضور حداکثری ممکن در زیارت اربعین است، مردم عاشق توقع ویژه از آقای رئیسی دارند، عشق به اهل بیت، عشق و ارادت به امام حسین (ع) سرمایه دنیا و آخرت ملت ما و حافظ کشور ماست.

وی بیان کرد: نسبت به آنچه که احیاناً گفته شده یا می‌شود من از خودم دفاع نمی‌کنم، اما خودم و همه را به تقوی توصیه می‌کنم و تذکر می‌دهم که بدانید خدا و قیامتی هم هست.

وی گفت: تلاش و اصراری برای ماندن خود نداشته و ندارم بلکه تکلیف محور بوده و هستم، اگر رهبر معظم انقلاب مرا به نقطه صفر مرزی هم بفرستند در همانجا با افتخار انجام وظیفه خواهم کرد، الان نیز به تشخیص شورای سیاستگذاری و ریاست آن که یک فرد دانشمند، متخلق و انقلابی و نماینده منصوب از سوی رهبر حکیم انقلاب است احترام می‌گذارم و هر تصمیمی بگیرند با کمال اخلاص و تواضع می‌پذیرم.

امام جمعه بیان کرد: حسینی امام جمعه باشد یا نباشد خود را سرباز کوچک و فدایی رهبری معظم انقلاب می‌داند، بنده امامت جمعه را پذیرفته‌ام تا از نظام اسلامی و رهبر مظلوم و جانشین امام زمان خود دفاع کنم، نه آنکه تا امام جمعه هستم و چون امام جمعه هستم از رهبری ولایت فقیه دفاع کنم، به برخی رویه ها و عملکردها و تصمیم گیری ها اعتراض دارم اما اگر بند بند وجود مرا قطع کنند دست از ولایت و رهبری معظم برنخواهم داشت.

حسینی گفت: موارد متعددی در برخی ادارات و دستگاهها و کارخانجات یا افراد یا گروه‌های خاص خود برتربین که اکثراً از طریق دستگاه قضایی شهرستان و یا استان و بعضی را از طریق شخص آقای رئیسی بدون تبلیغات رسانه‌ای انجام دادیم، در پدیده پسماند که اگر اجرا می‌شد مردم ساوه باید کوچ می‌کردند که ما در نمازجمعه اعلام کردیم رئیسشان در استان خودش به من گفت فکر نکن جلوی پسماند را گرفتید ما اجرا می‌کنیم، بنده هم گفتم تا من هستم نمی‌گذارم شما پسماند را اجرا کنید،البته چند وقت پیش گفت اگر فلانی از ساوه برود من نذر می‌کنم شام و شیرینی بدهم ولی خاطرش جمع باشد با این رسانه‌های آگاه و مردمی بیدار و مردم غیرتمند بنده چه باشم یا نباشم دیگر پسماند اجرایی نخواهد شد گرچه برای بنده پاپوش درست کردید.

وی ادامه داد: نظام اسلامی ما مردم پایه است و آزادی بیان و نقد مسئولین و دستگاهها در چارچوب شرع و قانون حق همگان و به نفع نظام است، وقتی رهبر معظم انقلاب می‌فرماید حتی مرا نقد کنید چرا برخی مسئولان بسیار پائین دست کوچک‌ترین انتقاد را بر نمی‌تابند و با برخورد خشن و مجازات گونه، فضای رسانه‌ای را می‌بندند و انسداد سیاسی ایجاد می‌کنند.

حسینی گفت: حضور ما در کارخانجات، روستاها و ادارات انتخاباتی یا تبلیغاتی نبود بلکه برای آشنایی با مشکلات آنها و حل مشکلات از طریق مسئولین که جا دارد از همه آنها بویژه اداره تبلیغات اسلامی، اداره کار، اداره بیمه، شرکت گاز، اداره برق، تشکیلات خانه کارگر، مدیران شهرصنعتی کاوه و دفتر محلی، نیروهای انتظامی، حوزه های علمیه خواهران، معلمین و آموزش و پرورش، اصحاب رسانه، موسسات قرآنی، کمیته امداد امام خمینی (ره) بویژه ریاست دستگاه قضایی و استاندار و همکارانشان صمیمانه سپاسگزارم.

وی بیان کرد: یک نمونه آن حل مشکل پروفیل و لوله صفا بود که با بررسی انجام شده، نامه مدیر آن را شخصاً به رئیسی دادم و کارخانه‌ای که تا 7-8 ماه تعویق حقوق داشت و در حال تعدیل نیرو بود بعد از مدتی کوتاه با دستور رئیسی مشکلاتش حل شد و همه کارگران به کار برگشتند و حقوق‌ها به موقع پرداخت شد و نزدیک 1000 نفر کارگر جدید را استخدام کردند، آن موقع که فصل انتخابات بود و پیش بینی پیروزی به گفته همگان بالا بود در انتخابات شرکت نکردم.

امام جمعه ساوه گفت: مرا حلال کنید از من راضی باشید، به قیامت واگذار نکنید، برای شهادتم دعا کنید، تشکر شما از من دعا برای شهادت خونین در راه خدا و راه ولایت باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین