کد خبر: ۷۲۷۴۵۷
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶

شرایط صدور کارت واکسن کرونا

آن دسته از افرادی که هر دو دُز واکسن را دریافت کرده‌اند، می‌توانند پس از مراجعه به سایت vcr.salamat.gov.ir اطلاعات شخصی خود را به ثبت برسانند.
شرایط صدور کارت واکسن کرونا
آفتاب‌‌نیوز :

مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در پیامی اعلام کرده است: کسانی که هر دو دُز واکسن را دریافت کرده‌اند پس از ثبت اطلاعات شخصی در سایت سلامت کارت واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

آن دسته از افرادی که هر دو دُز واکسن را دریافت کرده‌اند، می‌توانند پس از مراجعه به سایت vcr.salamat.gov.ir اطلاعات شخصی خود یعنی نام و نام خانوادگی، شماره گذرنامه، کد ملی و شماره موبایلی را که به نام متقاضی است به ثبت برسانند.

همچنین برای افرادی که اطلاعات شخصی خود یعنی نام و نام خانوادگی و شماره گذرنامه خود را به زبان انگلیسی و دقیقاً منطبق با گذرنامه ثبت کرده‌اند کارت صادر شده است.

اما برنامه مهم دیگر وزیر بهداشت صدور کارت واکسن و ارائه خدمات عمومی از جمله خدمات بانکی، تهیه بلیت هواپیما، قطار، اتوبوس و همچنین اقامت در هتل از طریق این کارت است.

همچنین اگر افراد واکسینه شده برای سفر با وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند قطار، اتوبوس، هواپیما یا خودروی شخصی خود اقدام کنند، مشکلی برای آن‌ها وجود نخواهد داشت و حتی بدون مشکل می‌توانند به سفر‌های خارجی بروند.

همه افرادی که واکسن زده‌اند چه نوبت اول و چه نوبت دوم می‌توانند از این طریق اطلاعات کارت واکسن دیجیتال کرونا را دریافت کنند. به این معنا که افرادی که نوبت اول واکسن را دریافت کرده‌اند برای‌شان پیامکی ارسال می‌شود و اطلاعات پس از نوبت اول تزریق را در کارت خود دریافت می‌کنند و افرادی که هر دو نوبت را تزریق کرده‌اند اطلاعات کامل واکسیناسیون خود را در کارت دیجیتال واکسیناسیون خواهند داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین