کد خبر: ۷۲۷۵۹۲
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

تکلیف کسانی که کارت واکسن دریافت نکرده‌اند، چیست؟

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم گفت: کارت واکسن برای افرادی که آن را دریافت نکرده‌اند، به تدریج صادر خواهد شد.
تکلیف کسانی که کارت واکسن دریافت نکرده‌اند، چیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

ارشد بهرامی در رابطه با دریافت کارت واکسیناسیون برای افرادی که واکسن دریافت کرده‌اند، اظهار کرد: افرادی که طی این مدت در شهرستان طارم واکسن دریافت کرده‌اند، کارت واکسن خود را نیز دریافت کرده‌اند و افرادی که قبلا واکسن زده‌اند و کارت دریافت نکرده‌اند نیز نگران نباشند، زیرا این کارت برای آن‌ها نیز صادر خواهد شد.

وی افزود: افرادی که واکسن دریافت کرده ولی کارت واکسیناسیون دریافت نکرده‌اند، نگران نباشند، چون اطلاعات مربوطه در سامانه ثبت شده و به تدریج این کارت‌ها توسط خانه‌های بهداشت برای این افراد نیز صادر و اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام‌خواهد شد.

این‌ مسئول با اشاره به اینکه واکسیناسیون با سرعت خوبی در طارم انجام می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر افراد بالای ۱۸ سال در همه نقاط این شهرستان می‌توانند برای واکسیناسیون اقدام کنند که امیدواریم افراد هر چه سریع‌تر نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کرده و دُز اول واکسن خود را دریافت کنند و بهتر است این کار را در اولویت کاری خود قرار دهند.

بهرامی ادامه داد: طارم در حال حاضر در وضعیت زرد کرونایی قرار داشته و خارج شدن این شهرستان از وضعیت نارنجی و قرارگیری در وضعیت زرد به دلیل اقدامات و رعایت اصول بهداشتی توسط مردم بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان طارم خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد کاهش تعداد بیماران سرپایی و بستری کرونایی در این شهرستان هستیم که امیدواریم طارمی‌ها همین روند رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی را ادامه دهند تا دیگر شاهد افزایش بیماری و بروز مشکلات آن در این منطقه نباشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین