کد خبر: ۷۲۷۶۰۳
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

جدول| قیمت انواع موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید. پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی S22 با باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی و ابعاد کوچکتر از آیفون ۱۳ از راه می‌رسد.
جدول| قیمت انواع موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار
آفتاب‌‌نیوز :

در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

گلکسی S22 با باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی و ابعاد کوچکتر از آیفون ۱۳ از راه می‌رسد

چندین ماه دیگر جدیدترین پرچمدارهای سامسونگ یعنی سری گلکسی S22 معرفی می‌شوند، با این حال هم اکنون شاهد افشای مشخصات آن‌ها هستیم. حالا یکی از منابع آگاه دنیای فناوری به نام «Ice Universe»، از تجهیز نسخه استاندارد این سری به باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی خبر داده و گفته باید منتظر ابعاد کوچکتری نسبت به آیفون ۱۳ باشیم.

همین منبع پیش از این اطلاعاتی درباره گلکسی S22 اولترا منتشر کرده بود و حالا به سراغ نسخه استانداردش رفته. این گوشی هوشمند در کنار بهره‌مندی از باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی، از شارژ سریع ۲۵ واتی هم پشتیبانی می‌کند که سرعت پایین‌تری نسبت به نسخه پلاس و اولترا دارد.

مدل‌های پلاس و اولترا از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کنند، بنابراین با تفاوت چشمگیری میان آن‌ها و نسخه استاندارد روبه‌رو هستیم. البته از آنجایی که سامسونگ در جعبه آن‌ها شارژر قرار نمی‌دهد، برای تمام این محصولات باید بطور جداگانه و با پرداخت هزینه اضافه، شارژر تهیه کنید.

Ice Universe همچنین گفته گلکسی S22 از نظر طول، عرض و همچنین ضخامت کوچکتر از آیفون ۱۳ خواهد بود؛ دستگاهی که ابعادی برابر ۱۴۶.۷ در ۷۱.۵ در ۷.۷ میلی‌متر دارد. با توجه به این موضوع، گلکسی S22 تبدیل به کامپکت‌ترین پرچمدار سامسونگ از زمان معرفی گلکسی S10e خواهد شد و همچنین نمایشگر ۶.۰۶ اینچی خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین