کد خبر: ۷۲۷۶۹۳
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
بوندسلیگا آلمان؛

پیروزی پرگل بایرن مونیخ مقابل بوخوم با ۷ گل

 بازیکنان بایرن مونیخ شنبه شب تیم بوخوم را در هفته پنجم بوندسلیگا، با به ثمر رساندن ۷ گل شکست داده و صدر جدول این رقابت ها را برای نخستین بار در این فصل در اختیار خود گرفتند.
پیروزی پرگل بایرن مونیخ مقابل بوخوم با ۷ گل
آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان «یولیان ناگلزمان» امشب در ورزشگاه «آلیانس آرنا» از شاگردان «توماس ریس» درتیم بوخوم که در جایگاه چهاردهم جدول قرار داشت پذیرایی کرده و این تیم را با نتیجه

خیره کننده و جالب هفت بر صفر مغلوب کرده و به صدر جدول رفتند.

لروی سانه در دقیقه ۱۷، جاشوا کیمیچ در دقایق ۲۷ و ۶۶، سرژگنابری دردقیقه ۳۲، واسیلیوس لمپورپلس مدافع حریف دردقیقه ۴۳، رابرت لواندوفسکی دردقیقه ۶۱ و اریک ماکسیمو چوپو موتینگ دردقیقه ۷۹ گل های پرتعداد باوارایی ها در این دیدار را به ثمر رسانده و درپیروزی درخشان تیم شان بیشترین سهم را داشتند.

گل های بایرن به بوخوم از به ثمر رسیدن ضربه آزاد مستقیم، تک به تک شدن مهاجم با دروازه بان، جاگیری مناسب در محوطه جریمه و شوت های زیبا از بیرون و درون محوطه جریمه در حالی به دست آمد که مدافعان حریف بسیار پر اشتباه بودند.

شاگردان ناگلزمان در این دیدار ۲۴ بار با شوت دروازه بوخوم را درحالی تهدید کردند که ۱۵ توپ آنان درچارچوب بود.

آنان دربیش از هفتاد درصد از زمان بازی مالکیت توپ و میدان را در تصاحب خود داشتند و بیش از ۶۷۶ بار توپ را بین خود رد و بدل کردند و بازیکنان حریف را به دنبال خود کشیدند.

بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی با کسب این پیروزی هیجان انگیز ۱۳ امتیازی شد و بالاتر از وولفسبورگ درصدر قرار گرفت.بوخوم نیز با قبول شکست تاسف بار هفت بر صفر به رده هفدهم سقوط کرد.

شاگردان ریس که درفصل گذشته با قهرمانی دررقابت های بوندسلیگا ۲ که با کسب ۶۷ میسر شد یک بار دیگر در سطح اول فوتبال آلمان حاضر شده اند امشب را خوب به پایان نرساندند و

به نظر می رسد این صعود آنچنان هم برای آنان خوش یمن نبوده است این تیم در پنج هفته نخست این رقابت ها یک پیروزی و چهار شکست را تجربه کرده است نتیجه غیر قابل قبول.

نتایج سایر دیدارهای همزمان از این قرار است:

آرمنیا بیلفلد صفر هوفن هایم صفر

آگزبورگ یک مونشن گلادباخ صفر

ماینتس صفر فرایبورگ صفر

کلن در ادامه این رقابت ها، تا ساعتی دیگر ورزشگاه اختصاصی خود «راین انرژی» از لایپزیک پذیرایی می کند.

هرتابرلین در دیدار آغازین این هفته که شب گذشته برگزار شد با نتیجه ۲ بر یک برابر گریتر فورت که فصل گذشته با کسب ۶۴ امتیاز و دوم شدن در جدول رده بندی بوندسلیگا ۲ به این لیگ یک صعود کرد، به پیروزی رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین