کد خبر: ۷۲۷۷۲۴
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۶

۲ انتصاب جدید قالیباف در مجلس

رییس مجلس شورای اسلامی در دو حکم جداگانه رییس حوزه ریاست و معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی را منصوب کرد.
۲ انتصاب جدید قالیباف در مجلس
آفتاب‌‌نیوز :

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حکمی سید محمد جواد شوشتری را به عنوان مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

ایجاد انسجام و هماهنگی های مدیریتی حوزه‌های درون سازمانی مجلس و تقویت ارتباطات برون سازمانی با سایر قوا، دستگاه ها و نهادهای ذی ربط و همچنین ارائه مشاوره و خدمات تخصصی در زمینه حضور موثر رئیس قوه مقننه در شوراهای عالی و مجامع ذی ربط، تقویت و نهادینه سازی ارتباطات مردمی رئیس مجلس و برنامه ریزی فعالیت های وی از اهم انتظارات از شوشتری به عنوان مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس بیان شده است.

شوشتری پیش از این معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی کشور بود که جایگزین بابک نگاهداری شد؛ اکنون نگاهداری رییس مرکز پژوهش‌های مجلس است.

همچنین قالیباف در حکم دیگری علی‌محمد قلی‌ها را به عنوان معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

قالیباف در حکم انتصاب قلی‌ها با اشاره به رویکرد تحولی مجلس، بر کارآمدسازی، شفاف سازی، هوشمندسازی و مردمی سازی و ساماندهی هرچه بیشتر حوزه های اداری و مالی مجلس اعم از توسعه و ارتقای کیفی زیرساخت های آن مبتنی بر فناوری های نوین، ارتقای بهره وری نیروی انسانی، انضباط مالی، حفاظت و امنیت مجلس و بهره برداری سریعتر طرح توسعه مجلس و خدمت رسانی به نمایندگان و کارکنان تاکید کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین