کد خبر: ۷۲۷۸۷۳
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
تبلیغات

برای اتاق خواب چه نوع تابلویی بخریم؟

اولین نکته‌ای که در هنگام خرید تابلو باید در نظر گرفت توجه به سن و جنس افراد است. برای اتاق خواب کودکان هم می‌توان از همان روزهای نخست تولد تا شروع دوران نوجوانی اقدام به خرید تابلو کرد. بهتر است تابلو‌های کودکانه را از بین تصاویر حیوانات و شخصیت‌های کارتونی انتخاب کنید.
برای اتاق خواب چه نوع تابلویی بخریم؟
آفتاب‌‌نیوز :

اتاق خواب محلی برای آرامش و آسایش است. کلیه عناصری که در اتاق خواب قرار دارند باید مانع از به هم خوردن احساس راحتی و آسایش ما در هنگام خواب شوند. به جز لوازم ضروری در اتاق خواب مانند سرویس و کالای خواب امکان استفاده از لوازم دکوراتیو مانند تابلو، آباژور یا چراغ خواب، مجسمه و گل‌های مصنوعی نیز برای تزیین دکوراسیون این اتاق نیز وجود دارد. اما بین همه لوازم دکوری، تابلوها بیشترین طرفدار را دارند چون در طرح‌ها، مدل‌ها و ابعاد مختلفی تولید می‌شوند و استفاده از تابلو برای همه گروه‌های سنی امکان‌پذیر است. در ادامه این مقاله بررسی می‌کنیم که با توجه به گروه‌های سنی مختلف برای اتاق خواب چه تابلویی بخریم تا زیبایی و آرامش این بخش از خانه به خوبی حفظ شود.

بهترین طرح تابلو برای اتاق خواب کودکان، دکوراسیون کودکانه با تصاویر آن‌ها

اولین نکته‌ای که در هنگام خرید تابلو باید در نظر گرفت توجه به سن و جنس افراد است. برای اتاق خواب کودکان هم می‌توان از همان روزهای نخست تولد تا شروع دوران نوجوانی اقدام به خرید تابلو کرد. بهتر است تابلو‌های کودکانه را از بین تصاویر حیوانات و شخصیت‌های کارتونی انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از عکس‌های کودک در سن‌های مختلف تابلو و قاب عکس تهیه و به دیوار نصب کنید. به‌یاد داشته باشید قاب عکس را باید از بین مدل‌ها و طرح‌های کودکانه بخرید. بهترین و زیباترین مدل‌های قاب عکس کودکان را می‌توانید با خرید اینترنتی از بازار صالح آباد تهیه کنید. البته به جز قاب عکس، چاپ تصاویر کودکان روی تخته شاسی هم این روزها متداول است.

یکی دیگر از پیشنهاد‌های ما برای تابلو اتاق خواب کودکان استفاده از نقاشی و کاردستی آن‌هاست. با استفاده از نقاشی‌ها یا کاردستی‌های کودکان به‌عنوان قاب عکس،‌ فرزندانتان را بیشتر تشویق می‌کنید تا استعداد آن‌ها به کشیدن نقاشی و ساخت کاردستی‌های مختلف شکوفا شود.

طرح زیبا تابلو برای اتاق خواب نوجوانان

انتخاب تابلو مانند بسیاری از لوازم دیگر برای نوجوانان بسیار مشکل است. بچه‌ها در سنین نوجوانی روحیه بسیار حساسی دارند و سلیقه آن‌ها دائما در حال تغییر است. با توجه به این توضیحات بهتر است انتخاب مدل و نوع تابلو را به فرزندانتان واگذار کنید. چند نکته وجود دارد که در هنگام مراجعه به مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران یا هر شهر دیگری باید به آن‌ها توجه کنید. نکته اول اینکه باید تابلو اتاق خواب نوجوانان را از بین رنگ‌های شاد خریداری کنید تا تاثیر مثبتی در روحیه آن‌ها بگذارد.

نکته مهم بعدی در انتخاب مدل تابلو برای اتاق خواب نوجوانان استفاده از موضوعات مورد علاقه آن‌هاست. نوجوانان به موضوع‌هایی مانند فوتبال، فیلم‌های سینمایی، موسیقی و حیوانات علاقه دارند. با استفاده از تصاویر فوتبالیست‌ها، بازیگران معروف و قهرمان‌های مورد علاقه فرزندانتان می‌توانید بهترین تابلوها را برای اتاق خواب نوجوانان آماده کنید.

انواع تابلو برای اتاق خواب دخترها، انتخابی مناسب برای روحیه حساس دخترانه

تابلوهای مختلفی وجود دارد که برای اتاق خواب دخترها مناسب و قابل استفاده است. تابلو چوبی، تابلو پلی استر و تابلوهایی با قاب‌های آلومینیومی با طرح‌های دخترانه،‌ رنگ‌های شاد، نقاشی‌های آبرنگی، تصاویر گیاهان و نقش و نگارهای فانتزی برای دخترهای نوجوان بهترین انتخاب هستند.

انواع تابلو برای اتاق خواب پسرها، قهرمان‌ها را بشناسید

پسرها در سنین نوجوانی الگوهای مختلفی دارند و شخصیت آن‌ها در حال شکل‌گیری است. تصاویر فوتبالیست‌ها، قهرمان‌های ورزشی و شخصیت‌های ابر قهرمان کارتون‌ها و فیلم‌های نوجوانی بهترین انتخاب برای روی تابلو اتاق خواب پسرها هستند. تابلوهایی با نقشه و تصاویر شهرهای مورد علاقه آن‌ها، اشکال هندسی و تابلوهایی با تصاویر انتزاعی نیز برای اتاق خواب پسر شما بسیار مناسب و قابل استفاده‌اند.

بهترین مدل تابلو برای اتاق خواب عروس و داماد

برای خرید تابلو اتاق خواب زوج‌های جوان بهتر است تصمیم را به بعد از مشورت و نتیجه‌گیری دونفره واگذار کنید. اما به‌طور کل چند پیشنهاد برای خرید تابلو اتاق خواب زوج‌های جوان وجود دارد. یکی از این پیشنهاد‌ها چاپ تصاویر دونفره از مناسبت‌های خاص روی تخته شاسی یا قاب عکس است. تابلوهای کوچک رومیزی یا دیواری هم از اتاق خواب نوجوانان می‌تواند برای اتاق خواب عروس و دامادهای جوان مفید باشد.

برای اتاق خواب چه نوع تابلویی بخریم؟

با جدیدترین انواع تابلو برای منزل و اتاق خواب آشنا شوید

انتخاب مدل تابلو اتاق خواب کاملا مرتبط با ویژگی‌های شخصی و سن افراد است. اما به‌طورکل مدل‌های مختلفی که بیشترین طرفدار را بین کاربران دارند همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرند. تابلوهایی با طرح‌های هندسی، تابلوهای نقاشی و تابلوهایی با عکس‌های واقعی و طبیعی است.

طرح‌های هندسی، انتخابی مدرن و شیک

طرح‌ها و اشکال هندسی جدیدترین و مدرن‌ترین مدل تابلو هستند که برای قسمت‌های مختلف خانه از جمله اتاق خواب کاربرد دارند. اگر به سبک‌های مدرن و خاص علاقه دارید تابلوهایی را انتخاب کنید که تصاویری از اشکال هندسی در رنگ و سایزهای مختلف دارند.

تابلوهای نقاشی،‌ زیبایی هنر دست هنرمندان را فراموش نکنید

نقاشی‌ها آثار هنری نقاشان خلاق و هنرمندی هستند که در سبک‌های مختلف کشیده می‌شوند. با سلیقه شخصی و علاقه به سبک‌های مختلف نقاشی می‌توانید یک یا چندین تابلو از هنرهای کار دست نقاشان را در اتاق خوابتان مورد استفاده قرار دهید.

تابلوهای عکاسی، تصاویر واقعی را قاب بگیرید

اگر به تصاویر واقعی و هنر عکاسان بزرگ جهان علاقه دارید، انتخاب عکس‌های مورد علاقه به عنوان تابلو یکی از گزینه‌های پیش روی شما برای اتاق خواب است. تصاویری از طلوع و غروب خورشید، دریایی آرام و مناظر طبیعی به هر انسانی حس آرامش را منتقل می‌کند.

برای اتاق خواب چه نوع تابلویی بخریم؟

تابلو زیبا برای اتاق خواب را از کجا بخریم؟ پیشنهاد ما خریدی به صرفه از بازار صالح آباد

در این مقاله سعی کردیم نکات مهم درباره خرید تابلو برای اتاق خواب همه اعضای خانواده را به همراه مدل‌های مختلف تابلو معرفی کنیم. امیدواریم مطالب گفته شده به اندازه کافی کاربردی باشد. اما در حال حاضر روی سخن ما با صاحبان و فروشندگان فروشگاه‌های لوازم خانگی است که به صورت تکی محصولات خود را به مشتریان می‌فروشند. شما عزیزان می‌توانید با کمک سامانه آنلاین صالح آباد به آدرس اینترنتی salehabad.org بدون واسطه با عمده فروشان بازار صالح آباد تماس بگیرید.

در سامانه صالح آباد کلیه محصولاتی که در عمده فروشی‌های بازار صالح آباد تهران قرار دارد در دسترس همگان است. فروشندگان خرده فروشی‌ها می‌توانند پس از مشاهده و بررسی اطلاعات و مشخصات محصولات مورد نظر از طریق شماره تلفن‌های درج شده در صفحه آن محصول با فروشنده اصلی تماس بگیرند. خرید از عمده فروشان مساوی با سود و درآمد بیشتر به دلیل خرید با قیمت ارزان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین