کد خبر: ۷۲۷۹۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۷
مذاکرات وین باید از نقطه‌ای که تا ۲۰ ژوئن به آن رسیده، از سر گرفته شود

تعیین تکلیف برجامی روسیه برای ایران!

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، گفت که مذاکرات برجامی باید از نقطه‌ای که در تاریخ ۲۰ ژوئن متوقف شده بود، از سر گرفته شود.
تعیین تکلیف برجامی روسیه برای ایران!
آفتاب‌‌نیوز :

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، گفت که مذاکرات برجامی باید از نقطه‌ای که در تاریخ ۲۰ ژوئن متوقف شده بود، از سر گرفته شود.

وی در پیامی توئیتری نوشت: «تغییرات در تیم مذاکره‌کننده ایران بعد از تشکیل دولت جدید این کشور، طبیعی است. مهمترین مسادله برای موفقیت مذاکرات وین، اطمینان از ادامه روند است. مذاکرات باید نه از آغاز، بلکه از نقطه‌ای که تا تاریخ ۲۰ ژوئن به آن رسیده است، از سر گرفته شود».

تعیین تکلیف برجامی روسیه برای ایران!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
7
1
چرا حرف مفت میزنید و دنبال حاشیه های بیخود هستید الان غربی ها چنین چیزی رو می‌گفتند به به و چه چه راه مینداختند و براشون ...،خاک بر سر هر چی غرب ...بدبخت بیچاره که نوکری برای اجنبی ها تو ذات‌ شون هست و مثل...ميزنن و برای تکه ای استخوان ... به جای اینکه کمک کنن مشکلات ملت و جامعه رفع بشه دنبال سنگ اندازی جلوی پای دولت هستند ولی کور خوندید انشاءالله که دولت سیزدهم به خوبی از پس کارها بر میاد و پوزه یه مشت وطن فروش ...رو به خاک ذلت میکشونه.لعنت بر اصلاح طلب های.... و روزنامه های زنجیره ايشون که ننگ جامعه هستند ولی طولی نمیکشه ...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین