کد خبر: ۷۲۷۹۸۵
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

جایزه اِمی برای «تاج» و «گامبی وزیر» / بهترین‌های تلویزیون معرفی شدند

ساعتی پیش (شب پیش به وقت آمریکا) مراسم امی ۲۰۲۱ برگزار شد تا بهترین‌های تلویزیونی آمریکا را معرفی کند.
جایزه اِمی برای «تاج» و «گامبی وزیر» / بهترین‌های تلویزیون معرفی شدند
آفتاب‌‌نیوز :

نتفلیکس با دو سریال «تاج» و «گامبی وزیر» که بهترین سریال‌های تلویزیونی شدند، برنده بزرگ مراسم اهدای جوایز امی ۲۰۲۱ شد.

در مراسم دیشب «تاج»، «تد لاسو» و «مِر از ایست‌تاون» بیشترین جوایز بازیگری را از آن خود کردند و ۱۰ جایزه از ۱۲ جایزه بازیگری به بازیگران این ۳ سریال اهدا شد.

اپل تی‌وی پلاس با «تد لاسو» و اچ‌بی‌او با «مر از ایست‌تاون» اولین جوایز شب را با دریافت جوایز بازیگران نقش مکمل از آن خود کردند و جیسون سادکیس جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی کمدی را برای بازی در «تد لاسو» از آن خود کرد و کیت وینسلت نیز جایزه بهترین بازیگر زن را برای سریال کوتاه «مِر» دریافت کرد.

«تاج» جایزه بهترین سریال درام را برد و همچنین برای بازی اولیویا کولمن و جاش اوکانر جایزه بهترین بازیگران زن و مرد و برای بازی گیلیان اندرسون و توبیاس منزیس جوایز بهترین بازیگران نقش مکمل را نیز دریافت کرد. همچنین پیتر مورگان جایزه نویسندگی و جسیکا هابس جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کردند.

«تد لاسو» نیز عنوان بهترین سریال کمدی را از آن خود کرد و «گامبی وزیر» بهترین سریال کوتاه شد.

«هکس» نیز چندین جایزه مهم در بخش کمدی را دریافت کرد و جین اسمارت چهارمین جایزه امی خود را برای بازی در این سریال گرفت. این سریال اچ‌بی‌اومکس همچنین جایزه نویسندگی و کارگردانی سریال کمدی را هم گرفت و موجب شد تا اچ‌بی‌او و اچ‌بی‌او مکس در مجموع ۱۹ جایزه را از آن خود کنند.

از دیگر برندگان دیشب اوان مک گرگور بود که به عنوان بازیگر مرد اصلی در سریال کوتاه یا فیلم برنده شد، هانا وادینگهام جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل سریال کمدی را برای «تد لاسو» برد و جایزه بهترین کارگردانی برای سریال کوتاه به اسکات فرانک برای «گامبی وزیر» از نتفلکیس رسید.

«ساتردی نایت لایو» بهترین برنامه شبانه و «لست ویک تونایت ویت جان اولیور» بهترین برنامه گفت و گو محور شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین