کد خبر: ۷۲۸۰۱۲
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
فرماندار قصرشیرین:

زوار اربعین به مرز خسروی نیایند/ اجازه عبور حتی یک نفر را هم نمی‌دهیم

فرماندار قصرشیرین با تاکید بر اینکه اجازه عبور حتی یک نفر هم از مرزهای زمینی برای ایام اربعین داده نمی‌شود، گفت: از مردم تقاضا داریم به هیچ عنوان به مرزها مراجعه نکنند، زیرا حتما برگشت داده می‌شوند.
زوار اربعین به مرز خسروی نیایند/ اجازه عبور حتی یک نفر را هم نمی‌دهیم
آفتاب‌‌نیوز :

مرادعلی تاتار با اشاره به تصمیم دو دولت ایران و عراق برای اینکه سفر زوار به عراق برای اربعین امسال صرفا از طریق هوایی باشد، افزود: با توجه به ممنوع بودن تردد زمینی، تمام مرزها برای عبور زوار اربعین بسته است.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان اجازه تردد حتی یک نفر هم از مرز خسروی داده نمی‌شود و هرکس که به مرز مراجعه کند فقط زحمت راه را متحمل شده و حتما برگردانده می‌شود.

فرماندار قصرشیرین اضافه کرد: متاسفانه با وجود اطلاع‌رسانی های فراوانی که انجام شده همین حالا شاهد حضور گروهی در مرز خسروی بودیم که با در بسته مواجه شده و مجبور به بازگشت هستند.

تاتار با بیان اینکه به دلیل تصمیم بر ترددهای هوایی هیچگونه خدماتی هم در مرزها و طول مسیر زمینی برای زوار اربعین در نظر گرفته نشده، خاطرنشان کرد: هیچ موکب، محل اسکان و یا توزیع آب و غذایی در مسیر زمینی تا مرزها نداریم.

وی گفت: از مردم تقاضا داریم اگر نیت زیارت در ایام اربعین را دارند اگر تمکن مالی دارند صرفا به صورت هوایی تردد داشته باشند، در غیر اینصورت خود را با مراجعه به مرزهای زمینی به زحمت نیندازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین