کد خبر: ۷۲۸۰۵۴
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

هلال‌احمر ۶۰ میلیون دز واکسن وارد می‌کند

یکی از دلایل تسریع واردات واکسیناسیون، مساعدت معاون اول رئیس جمهوری است که با تشکیل مستمر جلسات و حضور همه طرف ها، مجوزها به سرعت صادر می شود.
هلال‌احمر ۶۰ میلیون دز واکسن وارد می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به تشکیل جلسات مستمر با حضور معاون اول رئیس جمهوری و تامین کنندگان و تولیدکنندگان واکسن کرونا، از واردات ۶۰ میلیون دز واکسن جدید توسط جمعیت هلال‌احمر از ۱۰ مهر تا ۱۰ آبان ماه خبر داد.

به گزارش جمعیت هلال احمر، کریم همتی در جلسه شورای معاونین هلال احمر گفت: از دهم مهر سال جاری تا ۱۰ آبان ماه، هر هفته ۱۵ میلیون دز واکسن وارد کشور می شود که مجموعا ۶۰ میلیون دز واکسن کرونا وارد خواهد شد. امید است با این تلاش ها و با تزریق واکسن به تمامی مردم، گام بزرگی در راستای ایمن سازی کشور در مقابل این بیماری برداشته شود.

وی افزود: یکی از دلایل تسریع واردات واکسیناسیون، مساعدت معاون اول رئیس جمهوری است که با تشکیل مستمر جلسات و حضور همه طرف ها، مجوزها به سرعت صادر می شود. هلال احمر نیز بواسطه این همکاری داخلی و ارتباطاتی که در عرصه بین المللی داشته، تا به این لحظه به قول هایی که داده عمل کرده و در ادامه نیز تلاش می شود تا به موقع، محموله های واکسن وارد کشور شود.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: به علت حجم زیادی از واکسن که وارد کشور می شود، ضرورت دارد تا تمامی ارگان ها و نهادهایی که واحدی تحت عنوان بهداشت و درمان دارند، در امر واکسیناسیون مشارکت کنند و در این عرصه نیروهای مسلح و هلال احمر اعلام آمادگی کرده اند و مشخصا می توانند بار سنگینی از دوش وزارت بهداشت بردارند و به واکسیناسیون سراسری سرعت بخشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین