کد خبر: ۷۲۸۰۸۹
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
تبلیغات

خرید تابلو بوم و شاسی برای محیط مدرن و لوکس

علاوه بر نقش تابلو‌ها در زیبایی هر مکانی می‌توان از آن‌ها برای هدیه دادن نیز استفاده کرد، بدین ترتیب شما هدیه‌ای با ارزش و ماندگار را به دیگران اهدا کرده اید و گیرنده هدیه خاطره‌ای همیشه ماندگار با دیدن تابلو شما خواهد داشت.
خرید تابلو بوم و شاسی برای محیط مدرن و لوکس
آفتاب‌‌نیوز :

تابلو‌های دکوراتیو برای محیط مدرن و لوکس بسیار مناسب هستند، از جمله تابلو‌ها در این زمینه می‌توان به تابلو شاسی و تابلو بوم اشاره نمود.

از ویژگی‌های مثبت تابلو‌های دکوراتیو می‌توان به زیبایی در کنار قیمت مناسب اشاره نمود. تابلو بوم و تابلو شاسی ارزان بوده و به بهترین نحو می‌توان از آن‌ها برای زیبایی دکوراسیون بهره برد.

علاوه بر نقش تابلو‌ها در زیبایی هر مکانی می‌توان از آن‌ها برای هدیه دادن نیز استفاده کرد، بدین ترتیب شما هدیه‌ای با ارزش و ماندگار را به دیگران اهدا کرده اید و گیرنده هدیه خاطره‌ای همیشه ماندگار با دیدن تابلو شما خواهد داشت.

خرید تابلو بوم و شاسی برای محیط مدرن و لوکس

تابلو شاسی و تابلو بوم چه ویژگی‌هایی دارند؟

تابلو شاسی از جنس ام دی اف یا فیبر بوده، در حالی که در تابلو بوم از کنواس برای چاپ استفاده می‌شود. امکان برش آسان تابلوها، از ویژگی‌های بارز این دو نوع تابلو است، بدین ترتیب می‌توان تابلو‌ها را در ابعاد مختلف تهیه نمود.

با استفاده از این تابلو‌ها می‌توانید تصاویر مختلفی را برای دید افراد فراهم کرده که روشی چشم نواز برای نشان دادن تصاویر زیبا و مورد علاقه می‌باشد.

بوم قیمت پایینی داشته و در مقایسه با تابلو‌های نقاشی بسیار ارزان‌تر می‌باشند. در مورد شاسی بایستی توجه کرد که تصویر تنها بر روی یک وجهه قرار می‌گیرد، این در حالی است که در بوم اندکی بر روی وجه‌های کناری هم تصویر چاپ می‌شود.

چاپ تابلو بوم و شاسی

برای چاپ عکس روی بوم و شاسی از تجهیزات دیجیتال بهره گرفته می‌شود. تصویر از طریق فایل کامپیوتری به دستگاه دیجیتال ارسال شده و با هد‌های خاص انتقال جوهر بر روی متریال انجام می‌شود. در مورد بوم، مستقیما چاپ روی کنواس صورت گرفته و در تابلو شاسی چاپ روی متریال مورد نظر نظیر کاغذ و ... درج شده و سپس الصاق تصویر روی شاسی صورت می‌گیرد.

در مورد نحوه چاپ، در تابلو بوم جوهر بر روی کاغذ کنواس از طریق هد‌های چاپگر جوهر افشان انتقال داده می‌شود و به سبب قدرت جذب رنگ بالا، رزولیشن چاپی مناسب فراهم می‌گردد. این در حالی است که در تابلو شاسی، چاپ بر روی کاغذ یا پارچه و ... انجام شده و عملیات الصاق آن به پایه انجام می‌شود.

مزایای چاپ روی بوم و شاسی
هزینه پایین تابلو‌های دکوراتیو
چاپ دقیق و تمیز با کیفیت بالا
امکان چاپ طرح‌های مختلف روی بوم و کنواس
ماندگاری بالا و مقاومت چاپ در برابر رطوبت، نور، گرما و سایر آسیب‌های محیطی
...

تابلو‌ها هدایای با ارزش

اگر به دنبال هدیه نو و غیر تکراری برای دوستان و آشنایان خود هستید، پیشنهاد ما استفاده از تابلو‌ها است. خرید تابلو به عنوان هدیه تاثیر فراوانی روی شخصی که آن را دریافت می‌کند، دارد. از طرفی هزینه‌ای که قرار است برای خرید تابلو نمایید، بسیار کم است، زیرا تابلو شاسی و تابلو بوم ارزان تهیه می‌شوند.

شما می‌توانید تصویر عزیزان خود را روی تابلو چاپ نموده و به آن‌ها اهدا نمایید. مطمئنا افراد از گرفتن چنین تابلو‌هایی شگفت زده خواهند شد.

خرید تابلو بوم و شاسی برای محیط مدرن و لوکس

قیمت چاپ بوم و شاسی

چاپ روی بوم و شاسی هر دو ارزان بوده و برای چاپ انواع تصاویر گزینه بسیار مناسبی هستند. از طرف دیگر کیفیت چاپی بالا بوده و اثر چاپی ماندگاری بالایی دارد. به دلیل نفوذ رنگ در بافت متریال چاپی، کیفیت چاپ به مرور زمان از بین نمی‌رود.

در تعیین قیمت نهایی تابلو، ابعاد چاپی و فرایند‌های تکمیلی تاثیر دارد. به عنوان مثال لمینت کردن چاپ می‌تواند در هزینه نهایی تاثیر داشته باشد. اما فاکتور اساسی تعرفه خود واحد چاپ کننده می‌باشد.
برای سفارش تابلو چه کنیم؟

روش‌های خرید تابلو به صورت حضوری و غیر حضوری می‌باشد. با گسترش فضای اینترنت امکان خرید آنلاین انواع تابلو‌ها فراهم شده است. در وب سایت‌های آنلاین به صورت دسته بندی شده، انواع طرح‌های زیبا برای تابلو‌ها آماده شده اند که افراد می‌توانند طرح دلخواه خود را انتخاب نمایند.

تابلو‌های سفارشی نیز با تصاویر دلخواه در مراکز چاپی معتبر در دسترس است. در واقع امکان سفارشی سازی تابلو‌های دیواری وجود دارد.

برای تهیه و چاپ انواع تابلو‌های دکوراتیو اعم از تابلو بوم و تابلو شاسی یک مرکز معتبر در این زمینه را بایستی انتخاب نمایید. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا از مزایای استفاده از خدمات واحد‌های معتبر در این زمینه می‌باشد. اگر به دنبال مرکزی معتبر برای تهیه تابلو‌های دکوراتیو هستید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی لودیکور است. جهت اطلاعات تکمیلی می‌توانید به لینک www.lodikor.ir مراجعه نمایید.

در هنگام سفارش باید ابعاد دلخواه را برای خود انتخاب نمایید و قیمت نهایی را بر این اساس پرداخت نمایید. لازم به ذکر است در مورد تابلو‌های دیواری، نوع خاصی از آن‌ها تابلو‌های چند تکه می‌باشد که در آن تصویر و نمای کلی از چیدمان قسمت‌های مختلف در کنار هم بدست می‌آید. برای دکوراسیون داخلی لوکس و شیک می‌توانید از این نوع تابلو‌ها نیز استفاده نمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین