کد خبر: ۷۲۸۲۸۵
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹

اعلام ۹ محور برای مدیریت بحران کرونا در تهران

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با حکم شهردار تهران به عنوان جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران کرونا معرفی شد.
اعلام ۹ محور برای مدیریت بحران کرونا در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

طی حکمی از سوی شهردار تهران، سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به عنوان «جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران» منصوب شد.

"در حکم صادره از سوی دکتر علی رضا زاکانی شهردار تهران خطاب به دکتر علی نصیری سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تاکید شده است که با توجه به شیوع کرونا و ایجاد خسارت‌های گسترده جانی، مالی، عملکردی و زیست محیطی برای شهروندان و با توجه به ضرورت حضور موثرتر شهرداری تهران در شکل دهی مدیریت همه جانبه، یکپارچه و هماهنگ بحران کرونا در سطح تهران، از حداکثر ظرفیت‌های انسانی، مالی و تجهیزاتی شهرداری تهران برای تشکیل ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران استفاده شود.

همچنین در این حکم شهردار تهران ۹ محور را برای فعالیت این ستاد مشخص کرده است که بر اساس این حکم برای تحقق اهداف مورد نظر در همکاری و مشارکت تمامی ارکان شهرداری تهران تاکید شده است.

بر این اساس، ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تشکیل می شود و دبیرخانه این ستاد موارد تاکید شده از سوی شهردار تهران را برای هم افزایی غلبه بر همه گیری کرونا در شهر تهران پیگیری می کند.

بر اساس گزارش سایت شهر، تشکیل مستمر جلسات ستاد و برپایی دبیرخانه، تدوین و ابلاغ و نظارت بر حسن اجرای طرح ها و برنامه های مورد نیاز، شکل دهی نظام جامع مدیریت و واحد مدیریت اطلاعات، نظارت بر فعالیت ارکان مدیریت بحران کرونا در شهرداری، بهره گیری از ظرفیت داوطلبانه و مردمی به خصوص بسیج و خانه های دوام و ایمنی و توسعه خدمات مرتبط با فاصله گذاری اجتماعی و واکسیناسیون از جمله محورهای عمده فعالیت این ستاد بشمار می رود."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین