کد خبر: ۷۲۸۳۹۸
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
فهرست املاک شتران منتشر شد

ویلای نمک‌آبرود متری ۳ میلیون تومان

امروز شرکت پالایش نفت تهران فهرست زمین و ساختمان خود را منتشر کرد، که بر این اساس ارزش املاک و مستغلات شتران بیش از ۶۸ میلیارد تومان برآورد شده است.
ویلای نمک‌آبرود متری ۳ میلیون تومان
آفتاب‌‌نیوز :

ر اساس ابلاغیه اخیر سازمان بورس و اوراق بهادار شرکت‌های بورسی موظف هستند تا در قالب افشای اطلاعات فهرست زمین و ساختمان‌های خود را منتشر کنند.

در همین راستا شرکت پالایش نفت تهران هم فهرست زمین و ساختمان خود را منتشر کرد. بر اساس این گزارش شتران در مجموع بیش از ۶۳ هزار مترمربع ساختمان دارد، ۴۱ ساختمان صنعتی، ۶ ساختمان اداری و ۹ ویلا در شهرک صنعتی نمک‌آبرود املاک این پالایشگاه هستند. مجموع ارزش این املاک ۳۱ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان برآورد شده است. علاوه بر این، شتران بیش از ۸ میلیون متر مربع زمین با ارزش بیش از ۳۶ میلیارد تومان دارد. بدین ترتیب مجموع قیمت تمام‌شده زمین و ساختمان شتران بیش از ۶۸ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

بر اساس این گزارش شتران ۸ ویلا در شهرک نمک‌آبرود دارد که مجموع ارزش آنها حدود ۱۴ میلیارد تومان تخمین زده شده است. قیمت هر متر مربع از این ویلاها در گزارش شفاف‌سازی شتران از ۳ میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان برآورد شده است.

شتران همچنین چند روز پیش مجوز افزایش سرمایه ۱۲۷ درصدی را در کدال منتشر کرد. بر اساس این گزارش سرمایه شتران از ۷٫۵ هزار میلیارد تومان به ۱۷ هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

شرکت پالایش نفت تهران همچنین در پنج ماه نخست امسال میزان فروش خود را نسبت به سال گذشته ۳۱ درصد افزایش داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین