کد خبر: ۷۲۸۴۵۸
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

جزئیات رایزنی برجامی ایران و اتریش

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دوشنبه گذشته در کنفرانس عمومی آژانس با ایراد سخنانی گفت: ایران مهد تمدنها و کشوری دوستدار صلح است که به لحاظ تاریخی به فن آوری و علوم در سراسر جهان یاری رسانده است.
جزئیات رایزنی برجامی ایران و اتریش
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در ادامه سفرش به وین با دبیرکل وزارت امور خارجه اتریش دیدار و دو طرف درباره آخرین تحولات مربوط به برجام گفت‌وگو کردند.

عباس باقرپور سفیر ایران در اتریش روز چهارشنبه با انتشار پیامی در حساب توئیتری خود به این ملاقات اشاره کرد و افزود که طرفین همچنین پیرامون روابط دوجانبه و منافع مشترک دو کشور گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که در ساختمان نمایندگی ایران در وین برگزار شد کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین المللی مستقر در وین و بهروز کمال‌وندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی نیز حضور داشتند.

محمد اسلامی که برای شرکت در شصت‌وپنجمین اجلاس مجمع عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به وین سفر کرده پیشتر با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، وزیر مشاور در امور اقتصادی و انرژی آلمان و همتای روس خود مدیرکل شرکت دولتی روس‌اتم، دیدار کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دوشنبه گذشته در کنفرانس عمومی آژانس با ایراد سخنانی گفت: ایران مهد تمدنها و کشوری دوستدار صلح است که به لحاظ تاریخی به فن آوری و علوم در سراسر جهان یاری رسانده است.

وی افزود: در این چارچوب، ما برای دنبال نمودن فعالیت ها و برنامه هسته ای کاملا صلح آمیز خود مصمم هستیم و همانگونه که توسط رئیس جمهور کشورمان، در طی نشست سران شانگهای در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱، بیان گردیده "هیچ موضوعی نمی تواند فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران را که در چارچوب مقررات بین المللی انجام می شود، دچار توقف نماید. "

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین