کد خبر: ۷۲۸۵۱۱
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
تبلیغات

چطور تو ایران مثل سوئیس درآمد زایی کنیم؟ گام به گام تا آینده درخشان مالی

فارکس درواقع بازاری مشابه بورس است که در آن می‌توانید بر روی کالاها و ارزها سرمایه‌گذاری کرده و از معامله آن‌ها سود ببرید. برای فعالیت در این بازار جهانی تنها به یک لپ‌تاپ یا کامپیوتر، اتصال به اینترنت و مقداری اطلاعات در خصوص شیوه کار بازار و نحوه معامله در آن نیاز دارید.
چطور تو ایران مثل سوئیس درآمد زایی کنیم؟ گام به گام تا آینده درخشان مالی
آفتاب‌‌نیوز :

در شرایط امروز کشور که قیمت‌ها بدون هیچ منطقی روزبه‌روز بالاتر می‌روند و درآمدها کمتر کفاف خرج زندگی را می‌دهند، عده زیادی از افراد به فکر کار کردن در کشورهای دیگر افتاده‌اند. چراکه ارزش پول تقریبا تمام کشورهای جهان بالاتر از کشور ما بوده و درنتیجه درآمد کار بیشتر خواهد شد. اما خروج از کشور و کار کردن در کشورهای دیگر دردسرهای زیادی دارد که باعث می‌شود افراد به راه‌های دیگری برای کسب درآمد بیشتر فکر کنند. راه‌هایی که دردسرهای ویزا و پاسپورت و غربت را نداشته و درامدهای ارزی را برای شما به ارمغان می‌آورد. برای آشنایی با یکی از مطمئن‌ترین این راه‌ها در ادامه با ما همراه باشید.

کارگزاری فارکس تریدر نووا، راهی برای کسب درآمد ارزی بدون خروج از کشور

در حال حاضر راه‌های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد اما کارگزاری فارکس تریدر نووا یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها است. فارکس درواقع بازاری مشابه بورس است که در آن می‌توانید بر روی کالاها و ارزها سرمایه‌گذاری کرده و از معامله آن‌ها سود ببرید. برای فعالیت در این بازار جهانی تنها به یک لپ‌تاپ یا کامپیوتر، اتصال به اینترنت و مقداری اطلاعات در خصوص شیوه کار بازار و نحوه معامله در آن نیاز دارید. دو گزینه اول را که تقریبا در هر خانه‌ای می‌توان پیدا کرد. اما سوال اینجا است که چگونه باید فعالیت در بازار فارکس را آغاز کرده و درآمدزایی ارزی را ایجاد کرد؟

چطور تو ایران مثل سوئیس درآمد زایی کنیم؟ گام به گام تا آینده درخشان مالی

کارگزاری فارکس محلی است که شما باید برای شروع کارتان به آنجا مراجعه کنید. این کارگزاری‌ها به‌صورت آنلاین فعالیت می‌کنند و شما می‌توانید به کمک تریدر نووا بهترین کارگزاری فارکس را پیدا کنید. مسئله مهم اینجا است که بیشتر کارگزاری‌ها به دلیل شرایط تحریم در ایران فعالیت نمی‌کنند. به همین دلیل انتخاب‌های ایرانیان محدودتر از مردم دیگر کشورها است. اما در میان همین کارگزاری‌ها نیز شما باید متناسب با نوع فعالیتی که قصد انجام آن را دارید، بهترین را انتخاب انجام بدهید.

کارگزاری فارکس تریدر نووا با توجه به عوامل مختلفی نظیر میزان هزینه‌ها و بازده‌ها، نوع سیستم‌های محاسباتی، مقدار سرمایه اولیه موردنیاز، تجزیه‌وتحلیل فعالیت‌ها و... کارگزاری‌های مختلف جهانی را دسته‌بندی کرده و بر اساس نوع کار شما بهترین را پیشنهاد می‌دهد.

انتخاب بهترین بروکر فارکس TraderNova کار زمان‌بر و دشواری است. اما زمانی که شما به‌عنوان یک تریدر هدف خود را در بازار جهانی فارکس مشخص کنید، می‌توانید با توجه به فاکتورهای مختلف مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. تریدر نووا به تریدرهایی که قصد دارند در کارگزاری معتبر سرمایه‌گذاری کنند، بروکر فارکس تایم را پیشنهاد می‌دهد. جالب است بدانید بخش زیادی از مشتریان این کارگزاری را افراد خارجی تشکیل می‌دهند. اما اگر به دنبال کارگزاری معتبر ازنظر لوریج می‌گردید، بهتر است بروکر FBS را انتخاب کنید. چراکه مقدار لوریج این بروکر 1 به 3000 است. این عدد به این معنا است که با سرمایه‌گذاری هر 1000 دلار می‌توانید سودی 3 میلیون دلاری ببرید.

چطور تو ایران مثل سوئیس درآمد زایی کنیم؟ گام به گام تا آینده درخشان مالی

تریدر نووا فراتر از یک مرجع مقایسه کارگزاری

پیش‌ازاین گفتیم که شما برای فعالیت در بازار جهانی فارکس و کسب درآمد ارزی به‌جز اینترنت و لپ‌تاپ به مقداری اطلاعات در این حوزه نیز نیاز دارید. برای کسب اطلاعات در خصوص انواع کارگزاری‌های فارکس و شیوه معامله در هریک از آن‌ها می‌توانید از خدمات سایت آموزش فارکس تریدر نووا استفاده کنید. در این سایت مقاله‌های آموزشی مختلفی در خصوص انواع کارگزاری‌ها، شیوه‌های معاملاتی آن‌ها و نحوه فعالیت در این بازار وجود دارد.

با مطالعه این مقالات می‌توانید اطلاعات لازم برای شروع کار در فارکس را به دست آورده و با مشاوره تریدر نووا کار خود را در یکی از کارگزاری‌ها آغاز کنید. فراموش نکنید که برای شروع کار باید مبلغی را برای سرمایه‌گذاری در این بازار اختصاص دهید که حداقل مقدار آن بسته به نوع کارگزاری که در آن فعالیت می‌کنید متفاوت است. در سایت تریدر نووا می‌توانید مقالات جامعی در مورد کارگزاری‌های مختلف فعال در ایران، کالاهای مورد معامله آن‌ها و حداقل مبلغ موردنیاز برای سرمایه‌گذاری در آن‌ها را پیدا کنید.

زمانی که از آموزش فارکس TraderNova استفاده کنید، برنامه‌ریزی برای اهداف بلندمدت و کوتاه‌مدت شما راحت‌تر خواهد شد. درواقع شما می‌توانید بهترین روش‌های معامله را شناخته و سرمایه اولیه خود را چند برابر کنید. فراموش نکنید که در بازارهای جهانی آموزش مهم‌ترین نکته است. حتی اگر یک تریدر حرفه‌ای هستید باز هم لازم است با شیوه‌های به‌روز سرمایه‌گذاری آشنا شده و به روش‌های معاملاتی خود تنوع ببخشید. سایت آموزش فارکس تریدر نووا برای همه تریدرهای مبتدی و حرفه‌ای آموزش‌های رایگان جامع و کاملی را تهیه کرده است. تنها کافی است کمی وقت گذاشته و مقالات این سایت را بخوانید. پس‌ازآن می‌توانید با تریدرهای خارجی رقابت کرده و درآمدهای ارزی را نصیب خود کنید.

متاتریدر، محبوب‌ترین پلتفرم معاملاتی

اگر قصد دارید در بازار فارکس فعالیت خود را آغاز کنید، باید پلتفرم‌های معاملاتی این بازار را بشناسید. متاتریدر یکی از محبوب‌ترین این پلتفرم‌ها در دنیا است که در کارگزاری‌های مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرد. بنابراین آموزش متاتریدر می‌تواند شروعی مناسب برای حضور در بازار فارکس باشد. این پلتفرم معاملاتی درواقع یک نرم‌افزار است که شما باید آن را در کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود نصب کنید. آموزش نصب نرم‌افزار متاتریدر به‌طور کامل در سایت تریدر نووا قرار داده شده است. توجه کنید که برای فعالیت در هر کارگزاری باید متاتریدر مخصوص همان کارگزاری را دانلود و نصب کنید.

با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید نرخ‌های فارکس را به‌صورت آنلاین بررسی کرده و برای خریدوفروش یا معامله سهام خود تصمیم‌گیری کنید. همچنین با استفاده از نمودارهای این نرم‌افزار می‌توانید قیمت‌های بازار را ردیابی کرده و تا حدودی آینده آن‌ها را بررسی کنید. در آموزش متاتریدر موجود در سایت تریدر نووا همه بخش‌ها به‌طور کامل توضیح داده شده و شما می‌توانید معنای هریک از آن‌ها را متوجه شوید. یکی از مهم‌ترین بخش‌های نرم‌افزار متاتریدر بخش ثبت سفارش‌های جدید و انتخاب نوع و مقدار ابزار مورد معامله است. در این بخش شما می‌توانید ویژگی‌های مختلف معامله را ثبت کرده و کالا یا ارز مورد معامله را به حساب خود اضافه کنید.

در بخش‌های دیگر نرم‌افزار قابلیت‌هایی همچون اصلاح یا حذف سفارش‌ها، بستن معامله برای محاسبه میزان سود و زیان و خرید یا فروش کالاهای مختلف را نیز انجام دهید. زمانی که شما کار با نرم‌افزار متاتریدر را یاد بگیرید، می‌توانید در کارگزاری‌های متنوعی فعالیت کنید. چراکه اکثر کارگزاری‌ها از این پلتفرم معاملاتی پشتیبانی می‌کنند. البته نرم‌افزارهای متاتریدر کارگزاری‌های مختلف ممکن است اندکی با هم متفاوت باشند اما اصول آن‌ها با هم یکسان است.

تریدر نووا، همیار شما برای حضور در بازار فارکس

تا اینجای کار دانستید که فعالیت در بازار فارکس راهی مطمئن برای کسب درآمد ارزی بدون نیاز به خروج از کشور است. همچنین متوجه شدید که فعالیت در این بازار نیازمند دانستن برخی اصول اولیه و آشنایی با پلتفرم‌های معاملاتی است. علاوه بر این‌ها اهمیت شناخت کارگزاری‌ها و شیوه سرمایه‌گذاری در آن‌ها را نیز متوجه شدید. اما مسئله اینجا است که آیا در ایران مرجع معتبری وجود دارد که بتواند شما را برای سرمایه‌گذاری در بازار فارکس و به دست آوردن سود بیشتر راهنمایی کند؟

در طول این مقاله متوجه شده‌اید که پاسخ این سوال بله است. تریدر نووا به‌عنوان مرجع معتبر آموزش فارکس در ایران به شما کمک خواهد کرد که بدون نیاز به پرداخت هزینه مباحث اولیه را آموزش دیده و معامله در بازار را آغاز کنید. پس‌ازآن می‌توانید برای تصمیم‌گیری بهتر در معاملات، از مشاوره تیم تخصصی تریدر نووا بهره‌مند شوید. ضمن اینکه تریدر نووا هر هفته با ارائه نمودارهای تحلیلی از شرایط بازار و میزان موفقیت پلتفرم‌ها و شیوه‌های معاملاتی شما را برای پیمودن ادامه مسیر آماده می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین