کد خبر: ۷۲۸۵۵۰
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۲

جام اتحادیه انگلیس/ حذف منچستریونایتد، صعود سخت تاتنهام و چلسی

 تیم فوتبال منچستریونایتد در مرحله سوم جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس، مغلوب وستهام شد و با این رقابت‌ها زودتر از انتظار خداحافظی کرد.
جام اتحادیه انگلیس/ حذف منچستریونایتد، صعود سخت تاتنهام و چلسی
آفتاب‌‌نیوز :

این درحالی است که تیم های چلسی و تاتنهام با پیروزی برابر استون ویلا و ولوورهمپتون در ضربات پنالتی به سختی به دور بعدی این رقابت ها گام نهادند.

شاگردان «اوله گانر سولسشیر» در تیم منچستر که میزبان این دیدار بودند، از موقعیت میزبانی و حمایت هواداران خودی بهره لازم را نبرده و با یک گل شکست خوردند.

در این دیدار، «مانوئل لانزینی» آرژانتینی در دقیقه نهم برای وستهام گلزنی کرد و تیمش را به مرحله بعد برد.

سولسشیر در این دیدار تغییرات زیادی در ترکیب تیم اصلی ایجاد کرده و بازیکنانی که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان از آنان کمتر سود می‌برد در ترکیب تیمش استفاده کرد.

بزرگترین بازیکنان خارج شده از ترکیب منچستر «کریستیانو رونالدو» و «داوید دخه‌آ» بودند.

در دیگر دیدار همزمان شاگردان «توماس توخل» در تیم چلسی در دیداری سخت و دشوار از سد استون ویلا گذشتند.

آنان برای پیروزی در این دیدار بسیار تلاش کرده و سرانجام در دقیقه ۵۴ به گل رسیدند اما شادمانی آنان فقط ۱۱ دقیقه دوام داشت، دروازه‌شان گشوده و بازی به تساوی کشیده شد.

توخل که همه چیز را از دست رفته می دید بازیکنانش را به طراحی حملات بیشتر و رسیدن به گل تشویق کرد اما برنامه آنان برای رسیدن به گل و عبور از حریف سخت کوش امکان پذیر نشد تا اینکه

ضربات پنالتی آغاز شد و توانستند با نتیجه ۴ بر ۳ رقیب خود را مغلوب و راهی مرحله چهارم شوند.

کپا، دروازه بان چلسی یکی از ضربات بازیکنان استون ویلا را گرفت و دیگر ضربه پنالتی استون ویلا با برخورد به دیرک افقی دروازه گل نشد و ضربه یکی از بازیکنان چلسی هم گل نشد.

همچنین تاتنهام که این روزها شرایط مطلوبی در لیگ برتر ندارد ثابت کرد که در جام اتحادیه هم زیاد خوش نیست. آنان درحالیکه از ولورهمپتون با ۲ گل پیش بودند با دریافت ۲ گل بازی برده را با تساوی عوض کردند و ضربات پنالتی آغاز شد.

در ضربات پنالتی بازیکنان تاتنهام خوش شانس‌تر بوده و با نتیجه ۳ بر ۲ حریف را از دور مسابقات خارج کردند.

اما در دیگر دیدار برگزار شده تیم آرسنال قاطعانه و با نتیجه ۳ بر صفر برابر ویمبلدون به پیروزی رسید و راهی مرحله بعدی این رقابت ها شد. «لاکازت»، «اسمیت رو» و «ان کتیا» برای توپچی‌ها در این بازی گلزنی و پیروزی و صعودتیم شان به مرحله بعدی را فراهم کردند.

نتایج کامل رقابت‌های شب دوم از مرحله سوم از این قرار است:

برایتون ۲ - سوانسی صفر

منچستریونایتد صفر - وستهام یک

چلسی یک (۴ )- استون ویلا یک (۳)

آرسنال ۳ - ویمبلدون صفر

میلوال صفر - لسترسیتی ۲

ولورهمپتون ۲ (۲) - تاتنهام ۲ (۳)

اعداد داخل پرانتز، نتایج ضربات پنالتی است.

پیش از این تیم های منچسترسیتی، لیورپول، برنت فورد، ساوتهمپتون، استوک سیتی، کوئینزپارک رنجر، پرستون، برنلی، ساندرلند و لیدزیونایتد با عبور از رقبای خود به مرحله چهارم این رقابت‌ها صعود کرده بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین