کد خبر: ۷۲۸۷۰۶
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۳

وعده وزارت دفاع: امسال ۲۰میلیون دُز واکسن کرونا تولید می‌کنیم

 معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت که این وزارتخانه تا پایان سال جاری ۲۰ میلیون دُز واکسن کرونا تولید و عرضه می شود.
وعده وزارت دفاع: امسال ۲۰میلیون دُز واکسن کرونا تولید می‌کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

سردار "رضا طلایی نیک" پنجشنبه شب در حاشیه یادواره شهدای ورزشکار شهرستان همدان افزود: در همین ارتباط واکسن «فخرا» نیز در حال طی کردن مراحل بالینی و کارآزمایی نهایی برای تولید انبوه است.

وی اظهار داشت: تا پایان سال ۲۰ میلیون دُز واکسن براساس استاندارها و موازین تایید شده مراجع ذیصلاح در وزارت دفاع تولید و عرضه می شود.

به گفته‌ سردار طلایی نیک، وزارت دفاع در ۶ ماهه دوم سال نقش موثر و قابل توجهی در راستای تولید داخلی واکسن کرونا با استاندارد علمی و تایید شده، ایفا می کند.

معاون وزیر دفاع گفت: با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، از تمامی ظرفیت نیروهای مسلح برای مشارکت فعال در فرآیند ریشه کنی ویروس کرونا، واکسیناسیون عمومی و کمک به کادر درمان کشور استفاده خواهد شد.

وی افزود: در همین ارتباط نیروهای مسلح حضور و فعالیت چشمگیری در حوزه درمان بیماران به خصوص در مناطق محروم و مرزی کشور دارند.

به گفته معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع، نیروهای مسلح هم اکنون نقش فعالی در روند اجرای واکسیناسیون عمومی با نظارت ستاد ملی مقابله با کرونا و بر اساس سازماندهی انجام شده بر عهده دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین