کد خبر: ۷۲۸۷۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
مذاکره ایران و عربستان در جریان است

امیرعبداللهیان: اراده بازگشت به مذاکره را داریم اما تفاوت «به زودی» ما با غربی‌ها خیلی زیاد است

وزیر امور خارجه ایران گفت: ما اراده بازگشت به مذاکره را داریم، اما مذاکره‌ای جدی و تأمین کننده حقوق و منافع ملت ایران.
امیرعبداللهیان:  اراده بازگشت به مذاکره را داریم اما تفاوت «به زودی» ما با غربی‌ها خیلی زیاد است
آفتاب‌‌نیوز :

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران گفت: برخی در ملاقات‌ها دوست دارند مدام بگویند اینکه شما می‌گویید به زودی این "به زودی" یعنی چند روز، چند هفته، چند ماه؟ به زودی یعنی به محض کامل شدن بررسی‌های ما، این اقدام را انجام خواهیم داد.

وزیر امور خارجه ایران ادامه داد: البته من به طرف‌های اروپایی وعده‌هایشان از جمله اینستکس [کانال مالی اروپا] را یادآوری می‌کنم که مدام می‌گفتند ظرف چند ماه آینده و به زودی انجام می‌شود.

این دیپلمات عالی رتبه ایرانی افزود: تفاوت بین به زودی ایرانی و به زودی غربی خیلی زیاد است. به زودی از نظر ما یعنی واقعا در اولین فرصتی که بررسی‌هایمان تکمیل شود. مهم این است که ما اراده بازگشت به مذاکره را داریم، اما مذاکره‌ای جدی و تأمین کننده حقوق و منافع ملت ایران.

وزیر امور خارجه همچنین در ادامه گفت‌وگو با صدا و سیما درباره گفت‌وگوهای ایران و عربستان نیز گفت: ما با عربستان سعودی گفتگوهایی داریم که امیدوار هستم در آینده نزدیک به نتایج مطلوب برسد و بتوانیم جزئیاتش را اعلام کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Canada
|
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
13
ما ایرانی‌ها هر وقت یک اما جلوی چیزی میزاریم در واقع این اما دقیقا حرف قبلی را نفی می‌کند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
25
مثلا میخاد بگه من حرفه ای هستم.بالا برید پایین بیایید راهی جز برجام ندارید و به زودی بعنوان دولت جدید مشکلات رو لمس خواهید کرد و آن زمان بیشتر از ظریف و روحانی دنبال توافق میگردید اما روش یه اسم قهرمانانه میذارید.الانم تلکی طولش میدید که بگید خودمون توافق کردیم ربطی به دولت روحانی نداشت اما اقایان ملت اگاه هستن.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین